گزارش فایننشال تایمز از تکاپوی غرب برای حفظ موجودیت رژیم تل‌آویو

گزارش فایننشال تایمز از تکاپوی غرب برای حفظ موجودیت رژیم تل‌آویو

یک روزنامه انگلیسی فاش کرد که متحدان غربی «اسرائیل» در تکاپوی برگزاری نشستی اضطراری با هدف کاهش تنش و جلوگیری از گسترش دامنه جنگی فراگیر در پی اقدامات متهورانه این رژیم در منطقه هستند.

به گزارش خبرگزاری مهر، پس از تنش آفرینی‌های اخیر رژیم جنایتکار صهیونیستی در منطقه غرب آسیا که با رشته ترورهای پیش دستانه در خاک ایران، لبنان و غزه که به شهادت اسماعیل هنیه، رهبر جنبش حماس، فرماندهان ارشد مقاومت اسلامی لبنان و خبرنگاران الجزیره انجامید، اینک رسانه‌های غربی از نگرانی عمیق متحدان غربی رژیم موقت صهیونیستی درباره واکنش طوفانی و گام بعدی محور مقاومت علیه این رژیم پوشالی خبر می‌دهند.

در همین ارتباط، روزنامه انگلیسی فایننشال تایمز به نقل از منابع اختصاصی خود فاش کرد که دیپلمات‌های آمریکایی و اروپایی پس از اقدامات متهورانه و تروریستی اخیر تل آویو در منطقه به سرعت در تکاپوی برگزاری نشستی فوری با هدف یافتن راه حلی در نجات این رژیم از خطر وجودی و خشم محور مقاومت علیه این رژیم هستند.

در همین راستا، رسانه انگلیسی نوشت: مقامات اتحادیه اروپا برای کاهش تنش در منطقه و جلوگیری از برافروختن آتش جنگی فراگیر در منطقه غرب آسیا دیروز سه شنبه با گسیل «انریکه مورا» دیپلمات ارشد اروپایی و دبیر شورای راهبردی روابط خارجی اتحادیه اروپا به تهران تلاش کردند طرف‌های درگیر در منطقه را به خویشتنداری و کاهش تنش دعوت کنند.

گفتنی است که روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی روز چهارشنبه در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی حماس و یکی از محافظان وی در اثر اصابت قرار گرفتن محل اقامت آنان در تهران به شهادت رسیدند. روابط عمومی سپاه پاسداران افزود که علت و ابعاد این حادثه در حال بررسی است و نتایج آن متعاقباً، اطلاع‌رسانی خواهد شد.

همچنین در بیانیه دیگر، حزب الله لبنان روز چهارشنبه تأیید کرد که دشمن صهیونیستی شامگاه سه شنبه سی ام جولای ۲۰۲۴ به ضاحیه بیروت حمله کرد و فواد علی شکر، فرمانده ارشد این جنبش در حمله تروریستی روز گذشته رژیم اشغالگر صهیونیستی به ضاحیه جنوبی بیروت به شهادت رسیده است.

کد خبر 6182790

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • محمد ۱۱:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۱
      11 1
      یهود ونصارا دشمن بشریت هستن،باید توسط سیاه ایران ادب بشن با دستور اقا خامنه ای
      • بی نام IR ۲۲:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۲
        1 0
        دشمنی اسلام با ادیان نیست بلکه این اسرائیل کثیف که به هیچ دینی اعتقاد ندارد باید مجازات شود بسیاری از یهودیان دنیا با سیاست های کثیف این رژیم دشمنی دیرینه دارند و صهیونیسم نماینده مردم یهود نیست .. انشاالله و به فضل خدا جواب این بی حرمتی ..صهیونیسم جهانی با نقشه زیرکانه و مدبرانه داده خواهد
    • IR ۰۰:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۲
      12 1
      ایران‌من‌بایداتمی‌شودوسلام
    • سپهری IR ۰۶:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۲
      5 0
      با توجه به حمایت بی چون و چرا از اسرائیل باید فهمید که اسرائیل ماشین جنگی غرب و اروپا و آمریکا در خاورمیانه است و از اسرائیل مسلح برای کنترل منطقه و دیکته کردن دکترین خود و تهدید علیه روسیه و چین و کره استف می کنند و مهمتر اینکه این کشور دارای سلاح اتمی در موقع لزوم سپر بلا اروپا و آمریکا خواهد بود.
    • هادیان ۰۸:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۲
      5 0
      ما چرا بمب اتم نمی‌سازند.....دیگه بیشتر ازاین که تحریم نمیشیم...........هیچ غلطی هم که نمیتونن بکنن.......بابا اتم بسازید..............رژیم جعلی و کودک کش غاصب جنایتکار صهیون ۹۰ تا اتم داره....بابا دنیا جای بدیه ....اگر نسازیم همون بلایی که سر لیبی افغانستان فلسطین سوریه عراق یمن آوردن سرمون میارن..
    • صادق عسگری IR ۰۸:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۲
      4 0
      چرا برای غرب نگران سگهای کثیف مثل خودش ناراحته بمیرید
    • فرزند وطن IR ۱۰:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۲
      4 0
      موجودیت جعلی خوناشام و وحشی هیچ تکاپویی جهت ماندگاری نیاز ندارد نابودی حتمی قطعی و بی چون و چرا انجام خواهد شد غرب خفه شه سکوت کنه سردمدار وحشی گری خشونت و تروریسم
    • هموطن IR ۰۷:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۶
      0 0
      اسراییل مثل تومورسرطانیه که میخوادرشدکنه وتمام کشورهاروکم کم زمینه خودش کنه بایدازریشه نابودومحوبشه