۱۱ مرداد ۱۴۰۳، ۱۷:۰۵

مجمع مشارکت اسلامی جوانان با صدور بیانیه‌ای؛

مقابله به مثل ایران در ترور شهید هنیه را حق مسلم خود می‌دانیم

مقابله به مثل ایران در ترور شهید هنیه را حق مسلم خود می‌دانیم

مجمع مشارکت اسلامی جوانان با صدور بیانیه‌ای ضمن محکوم کردن ترور شهید اسماعیل هنیه، نوشت: مقابله به مثل ایران اسلامی در ترور شهید هنیه را حق مسلم خود می‌دانیم.

به گزارش خبرگزاری مهر، مجمع مشارکت اسلامی جوانان با محکومیت ترور رئیس دفتر سیاسی حماس در بیانیه‌ای تصریح کرد: مقابله به مثل ایران اسلامی را حق مسلم خود دانسته و انتقام خون شهیدان والامقام را از این جنایتکاران بشریت خواهد گرفت.

بیانیه محکومیت ترور رئیس دفتر سیاسی حماس به این شرح است:

باسمه تعالی
«مپندارید کسانی که در راه خدا کشته می‌شوند، مرده‌اند بلکه آنان زنده‌اند و نزد پروردگار روزی می خورند».
قرآن کریم

با سلام و صلوات بر محمد و آل محمد صل الله علیه و آله و سلم به این وسیله ترور شهید اسماعیل هنیه از مجاهدین و مبارزین راه قدس که سرانجام در این راه توسط ایادی استکبار جهانی و صهیونیسم بین‌المللی در قلب جهان اسلام (تهران) و ایرانی اسلامی به شهادت رسید را به محضر مبارک مقام معظم رهبری مدظله العالی‌، امت بزرگ اسلام و ملت مظلوم فلسطین به ویژه مردم به خاک و خون خفته غزه توسط رژیم اشغالگر قدس را تسلیت عرض می‌کنیم و این جنایت تروریستی را بشدت محکوم می‌کنیم.
آن شهید بزرگوار در نسل کشی مردم مظلوم غزه توسط غده سرطانی با پشتیبانی آمریکای جهانخوار، اعضای خانواده خود را هم تقدیم راه مقاومت کرده بود و شهادت یکی از بهترین آرزوهای آن شهید والامقام بود.

از خداوند متعال برای تمام شهدای مقاومت، علو درجات خواستاریم.

حزب مجمع مشارکت اسلامی جوانان ضمن محکوم دانستن این جنایات وحشتناک، مقابله به مثل ایران اسلامی را حق مسلم خود دانسته و انتقام خون شهیدان والامقام را از این جنایتکاران بشریت خواهد گرفت.

روابط عمومی و امور بین‌الملل حزب مجمع مشارکت اسلامی جوانان
۱۴۰۳/۰۵/۱۰

کد خبر 6183330

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha