۱۱ مرداد ۱۴۰۳، ۱۹:۳۸

امام جمعه اردبیل:

ترور هنیه را از چشم آمریکا می‌بینیم

ترور هنیه را از چشم آمریکا می‌بینیم

اردبیل- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: ترور ناجوانمردانه میهمان ایرانی اسماعیل هنیه را از چشم آمریکایی‌ها می‌بینیم.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله سید حسن عاملی عصر پنجشنبه در حاشیه مراسم کلنگ‌زنی بیمارستان فوق تخصصی قلب اردبیل، اظهار کرد: تشویقی که در کنگره آمریکا از نتانیاهو شد، زمینه ساز عناد او با رهبران جبهه مقاومت و حماس شده و آثار این نمایش مضحک آمریکایی‌ها را در ترور اسماعیل هنیه و سایر رهبران حماس در لبنان و سوریه شاهد هستیم.

وی تصریح کرد: عنصر اصلی پشتیبانی و حمایت از رژیم صهیونیستی آمریکا است و باید این رژیم پاسخگوی جنایات رژیم جعلی صهیونیست باشد که در منطقه به هر وسیله‌ای متوسل شده تا زمینه یک جنگ تمام عیار و ضد بشریت را فراهم کند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: رژیم جعلی صهیونیسم به هیچ عهد و پیمان بین‌المللی پایبند نیست و تنها به خونخواری و جنایت عادت کرده و در این ۱۰ ماه عمر ناپاک خود را صرف شهادت هزاران انسان بیگناه کرده است.

آیت‌الله عاملی افزود: دیگر دوران خویشتن‌داری در برابر رژیم سفاک صهیونیستی به پایان رسیده و باید در کنار ایران، کشورهای آزادیخواه و مسلمان منطقه به پا خیزند و اجازه ندهند تا بیش از این حیثیت و آبروی امت اسلامی زیر سوال برود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: ایرانیان پاسخی قاطع به این میهمان‌کشی خواهند داد ولی انتظار می‌رود سایر جوامع اسلامی و آزاده دنیا نیز علیه رژیم جلاد و سرکش صهیونیسم به پا خاسته و زمینه نابودی دائمی و همیشگی آن را فراهم کنند.

آیت‌الله عاملی اضافه کرد: شهادت اسماعیل هنیه نه تنها حرکت جبهه مقاومت را متوقف نمی‌کند بلکه خون پاک چنین شهدایی درخت مقاومت و ایستادگی را پربارتر خواهد کرد.

امام جمعه اردبیل بیان کرد: خونخواهی ملت‌های آزادیخواه اسباب التیام درد مردم فلسطین خواهد بود و برنده اصلی در این بین آزادیخواهان جهان هستند که زمینه ذلت و خواری دشمنان را با سرعت و دقت فراهم می‌آورند.

کد خبر 6183370

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha