۱۱ مرداد ۱۴۰۳، ۲۱:۵۱

امام جمعه نهاوند:

اسرائیل بار دیگر ذات پلید و جنایتکار خود را به نمایش گذاشت

اسرائیل بار دیگر ذات پلید و جنایتکار خود را به نمایش گذاشت

همدان-امام جمعه نهاوند گفت: اسرائیل بار دیگر ذات کثیف، پلید و جنایتکار خود را به نمایش گذاشت.

به گزارش خبرنگار مهر، عصر پنجشنبه در دیدار اصحاب رسانه شهرستان نهاوند با امام جمعه نهاوند به مناسبت هفته خبرنگار حجت الاسلام مغیثی امام جمعه نهاوند ضمن محکوم کردن جنایات اخیر رژیم صهیونیستی در غزه و شهادت رئیس دفتر سیاسی حماس «اسماعیل هنیه» اظهار داشت: کشور اسرائیل بار دیگر ذات کثیف، پلید و جنایتکار خود را به نمایش گذاشت و در جنایتی دیگر اسماعیل هنیه را در محل اقامتش در تهران به شهادت رساند که باید پاسخی قاطع و کوبنده دریافت کنند.

حجت الاسلام مغیثی در ادامه افزود: رسانه‌های امروز باید تلاش کنند اخبار را مستند، واقعی و بدور از غرض ورزی و تحقیق کرده منتشر و مطالبه کنند تا حقی ضایع نشود.

امام جمعه نهاوند با بیان اینکه رسانه‌ها هم باید مشکلات مردم را بگویند و آنرا پیگیری کنند و هم منافع نظام را مد نظر داشته باشند بیان کرد: رعایت این مسائل رسالت خبرنگاری را بسیار سنگین کرده است.

در ادامه به مناسبت آغاز هفته خبرنگار جمعی از اهالی رسانه نهاوند امروز در آستانه روز خبرنگار با حضور در مقبره شهدای گمنام تپه ابوذر با نثار گل و قرائت فاتحه یاد و خاطره شهیدان والا مقام را گرامی داشتند و بار دیگر با آرمان‌های این سرافرازان تجدید بیعت کردند.

کد خبر 6183420

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha