۱۱ مرداد ۱۴۰۳، ۲۱:۱۶

گفت و گوی مهر؛

خون «اسماعیل هنیه» موجی از بیداری برای ظلم‌ستیزی را ایجاد می‌کند

خون «اسماعیل هنیه» موجی از بیداری برای ظلم‌ستیزی را ایجاد می‌کند

بندرعباس- فرماندار ویژه میناب گفت:صدای انفجاری که صهیونیست‌ها در به شهادت رساندن «اسماعیل هنیه»بلند کردند موجب ایجاد موج‌های جدید بیداری برای ظلم‌ستیزی در دنیا خواهد شد.

محمد رادمهر در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، ضمن محکوم کردن جنایت رژیم صهیونیستی در ترور «اسماعیل هنیه» اظهار کرد: شهید اسماعیل هنیه یکی از نیروهای برجسته محور مقاومت بود که عمر خود را صرف مبارزه با رژیم اشغالگر قدس کرده بود و برای معرفی چهره واقعی رژیم صهیونیستی از هیج تلاشی فروگذار نکرده بود.

وی افزود: رژیم غاصب صهیونیستی اصرار دارد که ذات کثیف خود را به صورت عینی، ملموس و محسوس به همگان نشان دهد؛ البته ملت بزرگ ایران خیلی پیش از این‌ها به ماهیت پلید رژیم صهیونیستی پی برده‌اند اما امروز همه مردم دنیا در حال آگاه شدن نسبت به اقدامات رژیم اشغالگر قدس هستند.

معاون استاندار هرمزگان گفت: شهادت «اسماعیل هنیه» داغی بزرگ بر دل ملت‌های آزاده و آزادی خواه جهان است اما قطعاً صدای انفجاری که صهیونیست‌ها در به شهادت رساندن این مجاهد فی سبیل الله بلند کردند خیلی‌ها را از خواب بیدار خواهد کرد و موجب ایجاد موج‌های جدید بیداری برای ظلم ستیزی خواهد شد.

رادمهر تاکید کرد: شهادت سعادت ابدی برای پویندگان راه حق است و مدال افتخاری است که مجاهدان فی سبیل الله در صورت پذیرش تلاش و اجتهادشان دریافت می‌کنند و شهید «اسماعیل هنیه» نیز آرزوی نصب چنین مدالی را بر سینه داشت که به آن دست پیدا کرد.

وی ابراز کرد: قطعاً این اقدام بزدلانه و ناجوانمردانه رژیم منحوس صهیونیستی طبق به فرمایشات مقام معظم رهبری زمینه مجازاتی سخت برای رژیم اشغالگر قدس را فراهم خواهد ساخت.

فرماندار ویژه میناب خاطرنشان کرد: ملت بزرگ ایران به حقانیت مسیر مقاومت و شجاعت رزمندگان اسلام باور دارند و خوشبختانه اراده محکمی برای انتقام از رژیم صهیونیستی وجود دارد.

کد خبر 6183425

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha