۱۱ مرداد ۱۴۰۳، ۲۲:۱۰

مدیرکل سرمایه‌گذاری وزارت میراث خبر داد:

زیرساخت‌های خوزستان برای اربعین حسینی آماده می‌شود

زیرساخت‌های خوزستان برای اربعین حسینی آماده می‌شود

اهواز- مدیرکل سرمایه‌گذاری، زیرساخت و مناطق نمونه گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: زیرساخت‌های خوزستان برای مسیر زائران اربعین حسینی آماده می‌شود.

احمد تجری در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: به ۲ منظور به استان خوزستان سفر کردم؛ یک بخش با توجه به فرا رسیدن ایام اربعین مربوط به تردد زائرانی که از مرزهای چذابه و شلمچه عازم عتبات عالیات هستند، بود. از زیرساخت‌های این ۲ مرز از جمله سرویس‌های بهداشتی در مسیر زائران بازدید کردیم.

وی افزود: تأسیسات گردشگری در بخش‌های اقامتی و خدماتی که باید به زائران اربعین حسینی ارائه شود را بررسی کردیم.

مدیرکل سرمایه‌گذاری، زیرساخت و مناطق نمونه گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی توضیح داد: با پیگیری‌هایی که در این سفر صورت گرفت مقرر شد اطلاع رسانی در زمینه گردشگری و صنایع دستی استان خوزستان در قالب بورشور و روش‌های دیگر انجام شود.

تجری ادامه داد: از همه ظرفیت‌هایی که بتواند در مسیر اربعین در اختیار زائران اربعین حسینی قرار بگیرد بازدید کردیم و مشکلاتی که نیازمند رفع و یا اصلاح است مقرر شد اقدامات لازم انجام شود که در این خصوص موضوع نظارت را خواهیم داشت تا کیفیت لازم حفظ شود.

وی گفت: موضوع بعدی سفرمان به استان خوزستان، بازدید از پروژه‌هایی است که در این استان در حال احداث بوده و به همین منظور از پروژه‌های شهرهای اهواز، دزفول، آبادان و خرمشهر بازدید کردیم.

مدیرکل سرمایه گذاری، زیرساخت و مناطق نمونه گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی عنوان کرد: برخی پروژه‌ها نیازمند هماهنگی با دستگاه اجرایی بود و پیگیری انجام دادیم تا مشکلات رفع شود.

کد خبر 6183447

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha