۱۲ مرداد ۱۴۰۳، ۱۷:۲۰

سلیمانی مطرح کرد؛

اهتمام جدی مسوولان و رابطان برای برگزاری انتخابات پرشور هلال احمر

اهتمام جدی مسوولان و رابطان برای برگزاری انتخابات پرشور هلال احمر

دبیرکل جمعیت هلال‌احمر در جلسه ستاد مرکزی با رابطین برگزاری انتخابات بر اهتمام جدی بر برگزاری انتخابات پرشور مجامع این جمعیت در سراسر کشور تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، یعقوب سلیمانی، دبیرکل جمعیت هلال‌احمر، در جلسه ستاد مرکزی با رابطین برگزاری انتخابات مجامع، ضمن تشکر و قدردانی از دست‌اندرکاران ششمین دوره انتخابات مجامع، گفت: تا به حال اهتمام جدی در حوزه انتخابات انجام شده است، اما باید به دو نکته توجه شود و آن مشارکت حداکثری و سلامت انتخابات است که تاکید رئیس جمعیت هلال‌احمر هم است.

وی ادامه داد: عملکرد رابطین و ناظرین انتخابات باید به عنوان نقطه عطف خدمات تیم جمعیت هلال‌احمر باشد و تبدیل به تجربه‌ای شود که برای انتخابات بعدی الگو قرار گیرد و پس از آن به نیکی از آن یاد شود.

دبیرکل جمعیت هلال‌احمر ادامه داد: اعضای ستاد مرکزی انتخابات و ناظرین باید همه دست به دست هم دهند و انتخابات را پرشور و در سلامت کامل برگزار کنند.

سلیمانی با بیان اینکه ستاد مرکزی انتخابات، به صورت ۲۴ ساعته به همه سوالات ناظرین در شهرستان‌ها، پاسخ می‌دهد، افزود: با هماهنگی، همدلی و هم‌افزایی شاهد مشارکت حداکثری در انتخابات مجامع هلال‌احمر خواهیم بود.

ثمره انتخابات را مردم می‌بینند

سعید اوحدی، مشاور ارشد رئیس جمعیت هلال‌احمر با اشاره به اهمیت برگزاری انتخابات بااصالت، گفت: جمعیت هلال‌احمر در هر کاری جدی و شکوفا عمل کرده است، در انتخابات مجامع هلال‌احمر هم این جمعیت باید انسجام، نظم و عالی‌ترین رتبه خود را نشان دهد، چراکه ثمره این انتخابات را مردم خواهند دید.

کد خبر 6184014

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha