۱۳ مرداد ۱۴۰۳، ۱۲:۵۰

معاون تربیت بدنی سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) خبر داد؛

برگزاری مسابقات ورزشی جام رهروان حسینی در بام ایران

برگزاری مسابقات ورزشی جام رهروان حسینی در بام ایران

شهرکرد-معاون تربیت بدنی سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) از برگزاری مسابقات ورزشی بسیج «جام رهروان حسینی» در استان چهارمحال و بختیاری خبرداد.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد الله‌وردی پیش از ظهر شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مسابقات جام رهروان حسینی ویژه ورزشکاران بسیجی و ورزشکاران پایگاه‌های استعدادیابی بسیج چهارمحال و بختیاری با همکاری هیئت‌های ورزشی استان در رده‌های سنی نوجوانان و جوانان برگزار شد.

وی افزود: این مسابقات در قالب رشته‌های ورزشی کاراته، جودو، تکواندو و تیراندازی با هدف ایجاد شور و نشاط و شادابی در بین ورزشکاران بسیجی و انتخاب نفرات برتر برای تیم استان به منظور شرکت در مسابقات بسیج کشوری برگزار شد.

الله وردی خاطرنشان کرد: هدف نهایی که در اینگونه مسابقات دنبال می‌شود، راهیابی ورزشکاران بسیجی در تیم‌های ملی است، کما اینکه این موضوع در سالیان گذشته نیز اتفاق افتاده است و از استانمان در تیم ملی تیر اندازی ما بازیکن داریم که الان در اردوی تیم ملی است.

وی تصریح کرد: همچنین ما بحث پایگاه‌های استعدادیابی ورزشی بسیج برای سنین نوجوانان را داریم که در این مسابقات شرکت کردند و امیدواریم یک تیم قوی و با انگیزه جهت شرکت در مسابقات کشوری آماده کنیم.

معاون تربیت بدنی سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) گفت: نفرات اول هر رشته در این مسابقات برای شرکت در مرحله کشوری رقابت‌های ورزشکاران بسیج کشور در شهریورماه معرفی می‌شوند.

کد خبر 6184649

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha