۱۴ مرداد ۱۴۰۳، ۱۰:۲۸

صابر قدیمی خبر داد؛

فعالیت دوباره خانه ترانه در فرهنگسرای خانواده

فعالیت دوباره خانه ترانه در فرهنگسرای خانواده

مدیر روابط عمومی خانه ترانه گفت: خانه ترانه پس از وقفه ایجاد شده در فرهنگسرای خانواده شروع به فعالیت می‌کند.

به گزارش خبرگزاری مهر، صابر قدیمی مدیر روابط عمومی خانه ترانه گفت: خانه ترانه پس از وقفه ایجاد شده، در فرهنگسرای خانواده شروع به فعالیت می‌کند. به این‌ترتیب اولین نشست خانه ترانه در سال جدید پنجشنبه ۱۸ مرداد در فرهنگسرای خانواده برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: در این رویداد اهالی سرشناس ترانه و موسیقی حضور دارند و ترانه‌خوانی و نقد ترانه‌ها بخش ثابت جلسات است. برگزاری این محافل به صورت یک هفته در میان در روزهای پنجشنبه در فرهنگسرای خانواده ادامه دارد.

مدیر روابط عمومی خانه ترانه در ادامه گفت: خانه ترانه از سال ۱۳۸۰ با مدیریت افشین یداللهی و حضور شاعران و ترانه سرایان نام آشنایی همچون عباس سجادی، نیلوفر لاری‌پور، افشین سیاهپوش و دوستان دیگر تشکیل شد. این روند با هدایت دکتر یداللهی تا اسفند ۱۳۹۵ ادامه داشت. پس از واقعه درگذشت یداللهی به احترام زحمات او، دوستان خانه ترانه با مدیریت روزبه بمانی نگذاشتند چراغ خانه ترانه خاموش شود. سال ۱۴۰۲ با توجه به مشغله ایجاد شده برای روزبه بمانی و استعفای او از مدیریت خانه ترانه، این انجمن توسط هیأت اجرایی که از زمان افشین یداللهی همراه وی بودند، اداره می‌شود.

قدیمی در پایان گفت: جلسه این هفته‌ خانه ترانه، روز پنجشنبه ۱۸ مرداد از ساعت ۱۳ تا ۱۶ در فرهنگسرای خانواده واقع در خیابان نوزدهم یوسف آباد برگزار می‌شود و مجریان برنامه، حسین غیاثی و مهدی ایوبی هستند.

کد خبر 6185467

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha