۱۵ مرداد ۱۴۰۳، ۱۰:۱۸

کارشناس هواشناسی استان بوشهر:

سواحل استان بوشهر متلاطم است/ افزایش شرجی و رطوبت هوا

سواحل استان بوشهر متلاطم است/ افزایش شرجی و رطوبت هوا

بوشهر- کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر با بیان اینکه امروز سواحل استان متلاطم است، گفت: از روز سه شنبه تا پایان هفته شرجی و رطوبت هوا در سطح استان بوشهر افزایش خواهد یافت.

طلیعه محمدی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد تا عصر امروز به سبب وزش بادهای شمالی، سواحل استان تا حدودی متلاطم خواهد بود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر افزود: از روز سه شنبه تا پایان هفته با وزش جریانات ملایم و مرطوب جنوبی، شرجی و رطوبت هوا در سطح استان افزایش خواهد یافت.

وی یادآور شد: طی امروز و فردا در نواحی جنوبی استان، در برخی از ساعات افزایش پوشش ابر و احتمال وقوع ناپایداری‌های موقت جوی به صورت وزش تند باد لحظه‌ای، گردوخاک، رگبار پراکنده باران و گاهی رعدوبرق دور از انتظار نیست.

وی گفت: آسمان استان بوشهر در ساعت‌های آینده صاف تا قسمتی ابری همراه با غبار محلی، گاهی وزش باد، در نواحی جنوبی احتمال وقوع ناپایداری‌های موقت جوی و فردا در برخی نقاط مه رقیق صبحگاهی خواهد بود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر بیان کرد: جهت وزش باد غالباً شمال غربی تا غربی با سرعت ۱۰ تا ۳۲ گاهی تا ۴۲ کیلومتر در ساعت، از اواخر شب جنوب غربی تا جنوب شرقی ۸ تا ۳۰ گاهی تا ۳۸ کیلومتر در ساعت پیش بینی می‌شود.

محمدی تصریح کرد: ارتفاع موج دریا ۶۰ تا ۱۲۰ سانتیمتر، از امشب ۳۰ تا ۹۰ گاهی ۱۲۰ سانتیمتر خواهد بود.

کد خبر 6186545

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha