۱۷ مرداد ۱۴۰۳، ۹:۳۰

سرپرست معاونت اجتماعی استان همدان:

با اشتراک گذاری محتوای پیشگیرانه در آگاه‌سازی عمومی مشارکت کنید

با اشتراک گذاری محتوای پیشگیرانه در آگاه‌سازی عمومی مشارکت کنید

همدان-سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم استان همدان گفت:با اشتراک گذاری محتوای پیشگیرانه در آگاه‌سازی عمومی مشارکت کنید.

به گزارش خبرگزاری مهر، جلسه شورای پیشگیری از وقوع جرم شهرستان ملایر با موضوع پیشگیری و مقابله با سرقت با حضور سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم استان همدان تشکیل شد.

سید هادی مصطفوی؛ سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم استان همدان: شهرستان ملایر نقطه تمرکز اقدامات پیشگیرانه هست و به لحاظ اقتصاد پویا این شهرستان مورد توجه گردشگران نیز است. لذا بعد امنیتی این شهرستان باید مورد توجه واقع شود.

وی افزود: تمامی نهادها باید در امر پیشگیری از وقوع جرم علی الخصوص پیشگیری از سرقت با پلیس همکاری نمایند و مؤلفه‌های لازم را در خصوص ارتقا امنیت محلات مدنظر قرار دهند.

مصطفوی گفت: قرار بر این نیست اتحادیه‌های صنفی در مورد تکالیف پیشگیرانه خویش بی‌اهمیت باشند و دستگاه‌های نظارتی نیز ترک فعل مدیران را در خصوص موضوعات مهم رصد و اقدام قانونی نمایند.

وی ادامه داد: نباید اجازه داد سرقت افزایش یابد از این رو باید در تمامی روستاها و شهرها پایش تصویری تقویت گردد. علاوه بر این با اشتراک گذاری محتوای پیشگیرانه در آگاه‌سازی عمومی مشارکت کنید.

کد خبر 6188366

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha