۱۷ مرداد ۱۴۰۳، ۰:۴۱

وزیر کشور:

نقش آفرینی سازمان های مردم نهاد در توسعه اجتماعی کشور مؤثر است

نقش آفرینی سازمان های مردم نهاد در توسعه اجتماعی کشور مؤثر است

رشت _وزیر کشور با بیان اینکه نقش آفرینی سازمان های مردم نهاد در توسعه اجتماعی کشور مؤثر است، گفت: پایش و نظارت بر عملکرد تشکل‌های مردم نهاد مورد تاکید است.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد وحیدی شامگاه سه شنبه در آئین رونمایی از سامانه جامع مدیریت عملکرد و اطلاع رسانی تشکل‌های مردم نهاد گیلان اظهار کرد: سمن‌ها و تشکل‌های مردم نهاد از حوزه‌های مهم است که باید مورد توجه قرار گیرد.

وزیر کشور با تاکید بر توسعه سازمان‌های مردم نهاد بیان کرد: توسعه سازمان‌های مردم نهاد و سمن‌ها در چارچوب اصول و قواعد علمی و کارشناس محور اهمیت دارد.

وحیدی با تاکید بر لزوم معرفی سمن‌ها و سازمان‌های مردم نهاد اضافه کرد: استفاده از ظرفیت تشکل‌های مردم نهاد با معرفی آنها به مردم، نقشه راه قرار گیرد.

وی با بیان اینکه پایش و نظارت بر عملکرد تشکل‌های مردم نهاد مورد تاکید است، افزود: بستر فعالیت گسترده‌تر تشکل‌های مردم نهاد فراهم شود.

وزیر کشور با اشاره به فعالیت سامانه جامع مدیریت عملکرد و اطلاع رسانی تشکل‌های مردم نهاد گیلان بیان کرد: این سامانه به عنوان الگو و نقشه راه در سایر استان‌ها می‌تواند قابلیت اجرایی داشته باشد.

وحیدی با بیان اینکه چگونگی ساماندهی سازمان‌های مردم نهاد بسیار مهم است، گفت: این نهادها در کشور ما متنوع هستند که با ساماندهی مناسب می‌توانند بهره و خدمات بیشتری را به مردم ارائه کنند.

به گفته وی، فعالیت سامانه جامع مدیریت عملکرد و اطلاع رسانی تشکل‌های مردم نهاد در ارزیابی عملکرد این سازمان‌ها بسیار ضرورت دارد.

وزیر کشور با بیان اینکه نقش آفرینی سازمان‌های مردم نهاد در توسعه اجتماعی کشور مؤثر است، گفت: باید تلاش کنیم نقش این سازمان‌ها در جامعه پررنگ‌تر شود تا شاهد توسعه در بخش‌های مختلف باشیم.

کد خبر 6188562

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha