۱۷ مرداد ۱۴۰۳، ۲۳:۲۸

وزارت بهداشت اعلام کرد:

نتایج نهایی آزمون ارتقا دستیاری پزشکی ۱۸ مردادماه اعلام می شود

نتایج نهایی آزمون ارتقا دستیاری پزشکی ۱۸ مردادماه اعلام می شود

معاونت آموزشی وزارت بهداشت اعلام کرد: نتایج نهایی آزمون ارتقا دستیاری پزشکی فردا ۱۸ مرداد ماه اعلام خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از معاونت آموزشی وزارت بهداشت، نتایج نهایی آزمون ارتقا دستیاری ۱۴۰۳ فردا ۱۸ مرداد ماه از طریق سامانه سیماد به نشانی simad.behdasht.gov.ir و همچنین پروفایل دستیاری دانشگاه ها اعلام خواهد شد. در آزمون امسال بیش از ۹۶ درصد از داوطلبین حد نصاب قبولی را کسب کرده اند.

بنابر ابلاغ مرکز «افتا» و لزوم حفظ و حراست از بانک اطلاعاتی دستیاران، صرفا از طریق شبکه های داخلی دانشگاه های علوم پزشکی و مراکز درمانی سراسر کشور اتصال به سامانه «سیماد» امکان پذیر است.

همچنین متقاضیان جهت اطلاعات بیشتر می توانند از طریق فضای مجازی معاونت آموزشی وزارت بهداشت در شبکه های اجتماعی اخبار تکمیلی را دنبال کنند.

به گزارش مهر، آزمون های ارتقا و گواهینامه تخصصی پزشکی روز پنجشنبه ۴ مرداد ۱۴۰۳ به صورت متمرکز در دانشگاه های علوم پزشکی تربیت کننده دستیار برگزار شده اند. پیش از این اعلام شده بود سامانه سیماد و تجمیع اطلاعات دستیاران راه اندازی شده و دانشگاه های علوم پزشکی تربیت کننده دستیار باید اطلاعات واجدین شرایط شرکت در آزمون های ارتقاء و گواهینامه تخصصی با رعایت کلیه مصوبات و مقررات و ذکر مقطع ارتقاء، نمرات ارزشیابی درون دانشگاهی، تاریخ شروع به دوره، پایان دوره، تکمیل لاگ بوک و سایر اطلاعات مورد نیاز از طریق ورود و به روز رسانی اطلاعات در سامانه دستیاری دانشگاه اعلام کنند.

کد خبر 6189452

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • عبدالمطلب کوهساریان US ۱۰:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۸
      0 0
      نتیحه ازمون ارتقا
    • مادران IR ۱۰:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۸
      0 1
      به پزشکان مناطق محروم هم با توجه به رتبه هاشان اجازه شرکت در دستیاری را بدهید تا جوان هستند تخصصص بگیرند
    • IR ۱۵:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۸
      0 0
      چه فایده داره !! وقتی مافیای پزشکی و تعارض منافع موجود در وزارت بهداشت اجازه افزایش ظرفیت موثر رشته های تخصص پزشکی را نمی دهد !!