۱۹ مرداد ۱۴۰۳، ۱۵:۳۳

انهدام پرسنل و تجهیزات نظامی اوکراین در کورسک توسط سوخو -۳۴ روسیه

انهدام پرسنل و تجهیزات نظامی اوکراین در کورسک توسط سوخو -۳۴ روسیه

وزارت دفاع روسیه امروز تصاویری از تقویت محور «سوجان» برای مقابله با نیروهای اوکراین و نیز انهدام پرسنل و تجهیزات نظامی کی یف در کورسک توسط سوخو -۳۴ این کشور را منتشر کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، یگان‌ های ارتش روسیه امروز جمعه برای تقویت نیروهای در حال نبرد با نیروهای مسلح اوکراین در استان کورسک به این منطقه اعزام شدند.

وزارت دفاع روسیه تصاویری از اعزام یگان‌ ها برای تقویت نیروهای در حال نبرد با نیروهای مسلح اوکراین در منطقه سوجان در استان کورسک را منتشر کرد.

پیش از این، وزارت دفاع روسیه گزارش داده بود که تقویت نیروهای در نبرد شدید با یگان های اوکراینی در منطقه سوجان در استان کورسک جریان دارد.

در ستون های در حال حرکت به سمت مناطق استان کورسک، سامانه های گراد، توپخانه، تانک و تجهیزات سنگین چرخ زنجیردار دیده می شود.

از سوی دیگر، وزارت دفاع روسیه خبر داد که جنگنده سوخو - ۳۴ ارتش این کشور به پرسنل و تجهیزات نظامی نیروهای مسلح اوکراین در منطقه مرزی استان کورسک حمله کرده و مواضع آنان را هدف قرار دادند.

گفتنی است که اوکراین با استفاده از تجهیزات ارسالی و کمک های اطلاعاتی از سوی محور غرب اخیرا حمله گسترده ای را به کورسک در روسیه آغاز کرده است.

کد خبر 6190556

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۱۹:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۹
      20 30
      فعلا که بازی رو روسیه باخته و اگه اینجوری پیش بره تا هفته بعد مسکو تصرف شده ،منابع جنگ بر خلاف نظر شما چیز دیگه ای گزارش میکنن و فعلا اوکراین در حال پیش روی هست و این داغیست بر پیشانی پوتین
      • فرزاد IR ۲۲:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۹
        27 8
        غرببیها وامریکاییها جز دزد و. دروغ تحویل جهان دادن کاری ندارند. همه اینها تبلیغات است. یک پنجم خاک اکراین به اضافه شبه جزیره کریمه در اختیار روسهاست.
    • DE ۲۰:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۹
      18 6
      خرچ که از کیسه مهمان بود/ حاتم طایی شدن آسان بود/ آمریکا چه پروای جوانان دوطرف اکراین و روسیه را دارد هی اعلام می کند که اکراین روسیه را فتح کرد افغانستان، ویتنام، عراق و سوریه را خراب کرد الان نوبت اکراین و روسیه است
    • محمد حمیدی IR ۰۰:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۰
      5 2
      روسیه هرچه زود بهتر با مقیاس کوچک از بمب اتمی استفاده کند در دریای سیاه نزدیک. ناوگان غرب به دیوانگی نزند در جنگ فرسایشی خواهد باخت در مقابل ثروت غرب نیرو را خود قفقاز اجیر کرده روسیه را خسته و تسلیم در میدان سرخ بازی خواهند گرفت
    • IR ۰۱:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۰
      1 0
      اف ۱۶ هات بفرس بینیم ،چکاره حسنن،یا نه ،سوخو ،خوسو یا اف ۱۶ سوخو
    • مهر ۰۳:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۰
      9 6
      من همیشه موافق رئیس جمهور اوکراین میباشم چون به نابودی اقتصاد اتحادیه اروپا و ناتو و امریکا حتی اسراعیل کمک شایان توجهی کرده کمک های بی پایان نابودی اقتصادی اروپا و امریکا جنگ فرسایشی
    • IR ۰۷:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۰
      9 8
      احسنت، ارتش روسیه قدرتمندترین ارتش جهان است. ارتش ایالات متحده آمریکا به نوعی وابسته است.