۲۰ مرداد ۱۴۰۳، ۹:۳۴

۱۵۰۰ مددجوی کمیته امداد اصفهان خدمات پزشکی رایگان دریافت کردند

۱۵۰۰ مددجوی کمیته امداد اصفهان خدمات پزشکی رایگان دریافت کردند

اصفهان - مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان گفت:یک هزار و 500 نفر از مددجویان کمیته امداد اصفهان به همت یک گروه جهادی خدمات پزشکی رایگان دریافت کردند.

کریم زارع در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: گروه جهادی الکفیل با ارائه خدمات دندانپزشکی، بینایی سنجی، ویزیت تخصصی و داروی رایگان از ساعت ۸ صبح تا ۶ عصر روزهای ۱۵ تا ۱۹ مردادماه به مددجویان کمیته امداد خدمت رسانی کردند.

وی با اشاره به تجهیزات تخصصی این گروه جهادی، ادامه داد: گروه جهادی الکفیل با دارا بودن ۱۰۰ یونیت دندانپزشکی، روزانه بین ۳۰۰ تا ۳۲۰ مددجوی نیازمند را ویزیت و خدماتی از جمله کشیدن، ترمیم، عصب کشی به ایشان ارائه کردند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان به ویزیت تخصصی و ارائه داروی رایگان، همچنین خدمات چشم پزشکی توسط این تیم اشاره داشت و افزود: در پایان پنج روز کاری بیش از هزار مددجوی تحت حمایت از خدمات بینایی سنجی و دریافت فریم عینک رایگان طبی نیز بهره مند شدند.

وی با اشاره به اینکه قبل از حضور این گروه جهادی، مددجویان تحت حمایت براساس نیازشان غربالگری شده و در طول استقرار این تیم پزشکی از خدمات بهره شدند، گفت: طی این مدت، مددجویان ۱۱ شهرستان با همکاری سایر ارگان‌ها برای درمان به ورزشگاه شهید موحدی دانشگاه علوم پزشکی اعزام شدند.

کد خبر 6191038

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha