۲۰ مرداد ۱۴۰۳، ۱۱:۳۴

مجتبی عسگری مهمان «شبی با موسیقی» می‌شود

مجتبی عسگری مهمان «شبی با موسیقی» می‌شود

تازه‌ترین نشست پروژه «شبی با موسیقی» روز جمعه بیست و ششم مرداد با حضور یکی از خوانندگان موسیقی ایرانی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، نشست «شبی با موسیقی» با موضوع دیدار و گفت‌وگو با مجتبی عسگری خواننده موسیقی ایرانی توسط گروه موسیقایی «هم نوا» ساعت ۱۸ روز جمعه ۳۶ مرداد ساعت ۱۸ برگزار می شود.

در این نشست مجتبی عسگری از خوانندگان موسیقی ایرانی به تجربیات شخصی اش از تلمذ در محضر استادان برجسته آواز، دوران فعالیت حرفه ای و همچنین برخی نکات تخصصی آواز سخن خواهد گفت.

رونمایی و معرفی آثار اخیر این هنرمند و پرسش و پاسخ حاضران از دیگر بخش‌های این برنامه است.

مجتبی عسگری متولد ۲۸ مرداد ۱۳۵۷ در شهر اصفهان است و آواز و موسیقی ایرانی را نزد استادانی چون محمدرضا شجریان، سیدرضا طباطبایی، حسین عمومی، حمیدرضا نوربخش، محمدعلی کیانی نژاد فرا گرفت. وی در دوران فعالیتش کنسرت‌های متعددی در ایران و دیگر کشورها برگزار کرده و نزدیک به ۳۰ آلبوم با صدای این هنرمند منتشر شده است.

این خواننده و مدرس آواز تاکنون با هنرمندان و استادانی همچون فرهاد فخرالدینی، حسین علیزاده، مجید درخشانی، کیوان ساکت، جواد بطحائی، احسان ذبیحی فر، امیرعباس ستایشگر همکاری داشته و جایزه های جشنواره بین‌المللی موقام کشور آذربایجان، جشن خانه موسیقی ایران، باربد جشنواره موسیقی فجر را در کارنامه خود دارد.

نشست «شبی با موسیقی» با موضوع دیدار و گفت‌وگو با مجتبی عسگری (خواننده موسیقی ایرانی) جمعه ۲۶ مرداد ساعت ۱۸ در مجموعه «کاف کتاب» واقع خیابان ولیعصر نرسیده به میدان ونک، روبه‌روی خیابان دوازدهم گاندی واقع برگزار می‌شود.

کد خبر 6191197

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha