۲۰ خرداد ۱۴۰۳، ۱۱:۴۶

به میزبانی فرهنگسرای ارسباران؛

جزییات نشست «آیین آواز» اعلام شد/ میزبانی از استاد پیشکسوت

جزییات نشست «آیین آواز» اعلام شد/ میزبانی از استاد پیشکسوت

چهل و هفتمین نشست تخصصی‌آموزشی «آیین آواز» با حضور سیدرضا طباطبایی در روز سه‌شنبه ۲۲ خرداد در فرهنگسرای ارسباران برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط‌عمومی فرهنگسرای ارسباران، چهل و هفتمین نشست تخصصی‌آموزشی «آیین آواز» با حضور سید رضا طباطبایی و شاگردان ایشان در روز سه‌شنبه ۲۲ خرداد ساعت ۱۸ در فرهنگسرای ارسباران برگزار می‌شود.

در این نشست سیدرضا طباطبایی درباره آواز مکتب اصفهان و آواز آئینی سخنرانی و همچنین نمونه‌هایی را اجرا می‌کند. همچنین سعید مجیدی و سینا درخشان در خصوص آواز سید رضا طباطبایی به سخنرانی می‌پردازند.

ساز و آواز رضا سمندریان (تار) و علیرضا جعفرزاده (آواز) مهدی بختیاری (سه‌تار) و مجتبی عسگری (آواز)، اجرای گروه «سرو» با هنرمندی سیدرضا طباطبایی (آواز)، صادق مهدوی (تار)، حمیدرضا برزویی (سنتور) و سعید جلالین (تنبک) و اجرای گروه آذرگاه به سرپرستی و خوانندگی مجید آبرون، مسعود آذین (تار)، علی مبشری (عود)، مشکات نصیری (کمانچه) و فرهاد احمدی (دایره) بخش های موسیقایی این برنامه را تشکیل می‌دهند.

حضور در این برنامه برای عموم علاقه‌مندان آزاد و رایگان است و برای شرکت در آن می‌توانند به فرهنگسرای ارسباران واقع در خیابان شریعتی، بالاتر از سیدخندان، خیابان جلفا مراجعه کنند.

کد خبر 6130978

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha