۲۰ مرداد ۱۴۰۳، ۲۰:۲۵

محمد عسگری با کسب ۱۰ رای موافق رئیس شورای اسلامی کلانشهر اراک شد

محمد عسگری با کسب ۱۰ رای موافق رئیس شورای اسلامی کلانشهر اراک شد

اراک- محمد عسگری با کسب ۱۰ رای موافق برای سال پایانی دوره ششم به عنوان رئیس شورای اسلامی کلانشهر اراک انتخاب شد.

به گزارش خبرنگار مهر، نشست صحن علنی و رسمی شورای اسلامی کلانشهر اراک، عصر شنبه با محوریت انتخاب ریاست، هیأت رئیسه و رؤسای کمیسیون‌ها برگزار شد.

در این نشست محمد عسگری و علی چگینی برای ریاست سال پایانی دوره ششم شورا اعلام کاندیداتوری کردند که علی چگینی یک رأی کسب و محمد عسگری با ۱۰ رأی به عنوان رئیس این شورا انتخاب شد.

داود قربانی و علی جعفر محصولی نیز، به عنوان نایب رئیس شورا، نامزد شدند که داود قربانی با کسب ۶ رأی، نایب رئیس شورای کلانشهر اراک شد.

همچنین علی اصغر غفاری با کسب ۸ رأی به عنوان دبیر و ریاست کمیسیون عمران و شهرسازی، عباس خسروانی نیز با کسب ۸ رأی به عنوان سخنگو و رئیس کمیسیون برنامه و بودجه انتخاب شدند.

حسن قربانی با کسب ۱۰ رأی به عنوان خزانه‌دار، سید وحید میرنظامی با کسب ۹ رأی به عنوان رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی و پیمان عین القضاتی با کسب ۶ رأی به عنوان رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی برای سال چهارم ششمین دوره شورای اسلامی کلانشهر اراک انتخاب شدند.

همچنین حسن قربانی با کسب ۱۰ رأی عهده دار ریاست کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری و حامد آجرلو با کسب ۸ رأی به عنوان رئیس کمیسیون اقتصادی، املاک، سرمایه گذاری و گردشگری شورای اسلامی کلانشهر اراک انتخاب شد.

کد خبر 6191789

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha