۲۰ مرداد ۱۴۰۳، ۲۱:۲۱

دختران خوزستان در لیگ باشگاهی جوانان کشور رکوردشکنی کردند

دختران خوزستان در لیگ باشگاهی جوانان کشور رکوردشکنی کردند

اهواز - ورزشکاران دختر خوزستانی موفق به کسب۱۲ مدال رنگارنگ و شکستن رکورد ملی و باشگاهی ۵ هزار متر جوانان ایران شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر، مرحله اول مسابقات دوومیدانی لیگ باشگاه‌های کشور در رده سنی جوانان بخش بانوان از تاریخ ۱۸ مرداد ماه به مدت ۲ روز و میزبانی تهران برگزار شد که دوندگان خوزستانی موفق به کسب ۱۲ مدال رنگارنگ شدند.

همچنین این ورزشکاران جوان رکورد ملی و باشگاهی ماده ۵ هزار متر جوانان ایران را درهم شکستند.

در این رقابت‌ها سامیا شهپری موفق شد ضمن کسب مدال طلای دوی ۵۰۰۰ متر رکورد ملی و باشگاهی ایران را ارتقا دهد و هانیه شهپری نیز در همین ماده موفق به کسب مدال نقره شد و رکورد باشگاهی ۵۰۰۰ متر ایران را شکست.

خواهران سامیا و هانیه شهپری در ماده ۳۰۰۰ متر نیز مدال نقره و برنز جوانان ایران را به ترتیب از آن خود کردند. مریم احمدی دونده با استعداد خوزستانی هم موفق شد در ۲ ماده ۸۰۰ و ۱۵۰۰ متر دو مدال طلا کسب کند.

آیناز عالیپور دونده نوظهور دوهای سرعت خوزستان نیز با کسب مدال طلای دوی ۴ در ۴۰۰ متر و مدال برنز دو ماده ۲۰۰ و ۴۰۰ متر مجموعاً سه مدال کسب کرد. همچنین مریم احمدی، سامیا شهپری و فاطیما خسروی وفا در دوی امدادی ۴ در ۴۰۰ متر مدال برنز گرفتند.

دختران دوومیدانی خوزستان با ۱۲ مدال رنگارنگ و رکوردهای بسیار خوب و با کیفیت خود برای پوشیدن پیراهن تیم ملی خیز بسیار خوبی برداشتند و خوزستان را در دوومیدانی به مرحله بالاتر بردند

کد خبر 6191798

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha