۲۰ مرداد ۱۴۰۳، ۲۰:۵۷

دادستان ساوه: 

حفظ منافع و صیانت از حقوق مردم اولویت دستگاه قضایی ساوه است

حفظ منافع و صیانت از حقوق مردم اولویت  دستگاه قضایی ساوه است

ساوه- دادستان ساوه گفت: حفظ منافع و صیانت از حقوق مردم، برنامه  اولویت دار دستگاه قضایی این شهرستان است.                                          

به گزارش خبرنگار مهر، محمود سازنده عصر شنبه در بازدید میدانی از ایستگاه اتوبوس شهری ساوه اظهار کرد: توزیع عادلانه خدمات شهری و پاسخگویی به مطالبات به حق شهروندان به عنوان یک اولویت مهم مورد توجه قرار گیرد.

وی افزود: همچنین با توجه به تاکید مقام معظم رهبری، احیای حقوق عامه و جلوگیری از تضییع آن از مأموریت‌های مهم دستگاه قضا در این شهرستان به شمار می‌رود.

دادستان ساوه افزود: بسیاری از مسائل و مشکلات با بخشنامه و دستورالعمل حل و فصل نمی‌شود و در این راستا باید همه جانبه گرانه به مسائل ورود کنیم. سازنده تصریح کرد: در اموری که منافع مردم مدنظر قرار می‌گیرد با مدیران تعامل و هم افزایی لازم انجام می‌شود اما زمانی که حق مردم نادیده گرفته و همراهی نکنند از اختیارات قانونی بهره گیری و برخورد قانونی می‌شود.

وی تصریح کرد: خدمت صادقانه، حفظ منافع و صیانت از حقوق مردم، برنامه اولویت دار دستگاه قضائی این شهرستان است.

دادستان ساوه با اشاره به بازدید روز جاری از ایستگاه اتوبوس شهری این شهرستان تصریح کرد: در بازدیدی که روز جاری با مدیریت شهری انجام شد مقرر شد با توجه به توان مدیریت شهری، مشکلات مطرح شده رفع شود.

مدیریت شهری نیازمند تعامل و هم‌افزایی سایر دستگاه‌های اجرایی است

شهردار ساوه نیز با بیان اینکه خدمات در مجموعه شهرداری گستردگی زیادی دارد، گفت: گستردگی خدمات این مجموعه و مراجعان بالای شهروندان این نهاد میزان انتظارات را هم افزایش می‌دهد.

رضا مصباحی افزود: مدیریت شهری نیازمند تعامل و هم افزایی همه بخش‌ها و دستگاه‌های اجرایی شهرستان ساوه است چرا که تحقق این مهم تأثیر بسزایی در برخورد با ساخت و سازهای غیرمجاز و دیگر معضلات شهری دارد.

کمبود دستگاه حمل و نقل عمومی، مشکل سیستم سرمایشی حمل ونقل عمومی و نبود آب سردکن موارد طرح شده مردم با دادستان و مدیریت شهری بود.

کد خبر 6191813

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha