۲۳ مرداد ۱۴۰۳، ۱۸:۵۱

جانشین فرمانده انتظامی کرمانشاه خبر داد؛

۳۲۰۰ نیروی انتظامی امنیت زوار اربعین حسینی را تامین می‌کنند

۳۲۰۰ نیروی انتظامی امنیت زوار اربعین حسینی را تامین می‌کنند

کرمانشاه- جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با اشاره به آمادگی کامل انتظامی این استان طی ایام اربعین، گفت: بیش از سه هزار و ۲۰۰ نیروی انتظامی کرمانشاه امنیت این مراسم را تامین می‌کنند.

سردار محمد رستمی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: با توجه به ارتباطات خوبی که با منذریه عراق داریم و آمادگی زیرساخت‌های مناسب، مرز خسروی شرایط لازم برای تردد روزانه ۲۰۰ هزار زائر کربلای معلی دارد.

وی افزود: بر اساس آخرین آمار رافتی از همکاران‌مان در مرز خسروی طی ۶ روز گذشته آمار تردد زوار به نسبت سال گذشته به ۲ برابر افزایش یافته و طی روزهای پیش رو نیز قطعاً این آمار افزایش پیدا خواهد کرد.

جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: نیروی انتظامی با آمادگی کامل تا بازگشت همه زوار از کربلای معلی آماده خدمت به زوار است.

وی با اشاره به افزایش تردد زوار به سمت مرز خسروی افزود: طی ۶ روز نخست شروع سفرهای اربعینی در ماه صفر سال گذشته قریب به ۲۰ هزار نفر و در سال جاری در همین بازه زمانی حدود ۳۶ هزار نفر از مرز خسروی تردد داشته‌اند.

سردار رستمی سپس به موضوع عملیات طرح سجاد اشاره و تصریح کرد: این طرح به منظور تسریع در روند خروج زوار است که در این راستا مشکل خاصی وجود ندارد و با مدیریت کامل اجرا می‌شود.

کد خبر 6194840

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha