۲۵ مرداد ۱۴۰۳، ۱۸:۱۸

علی شاه‌حاتمی در اکران فیلمش مطرح کرد؛

همسران هنرمندان صبر ایوب دارند/ افتتاح «در جهنم باران نمی‌بارد»

همسران هنرمندان صبر ایوب دارند/ افتتاح «در جهنم باران نمی‌بارد»

آیین رونمایی و اکران فیلم «در جهنم باران نمی‌بارد» با حضور عوامل فیلم و اهالی فرهنگ و هنر برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی گروه سینمایی «هنروتجربه»، آیین رونمایی و اکران فیلم «در جهنم باران نمی‌بارد» شامگاه چهارشنبه ۲۴ مرداد با حضور زهرا شاه حاتمی نویسنده و کارگردان، علی شاه حاتمی تهیه کننده و دیگر عوامل فیلم و اهالی فرهنگ، هنر و رسانه توسط گروه سینمایی «هنروتجربه» برگزار شد.

در ابتدای این برنامه علی شاه حاتمی تهیه کننده فیلم پس از خوش آمدگویی به مخاطبان و تشکر از آنها افزود: فکر می‌کنم شما که در این شرایط برای دیدن این فیلم قدم رنجه کرده‌اید و به سینما آمده‌اید ناراضی از سینما بیرون نخواهید رفت و امیدوارم این اتفاق بیافتد.

وی در ادامه با تقدیر از حمایت همسرش افزود: می‌گویند که حضرت ایوب صبر خیلی زیادی داشت و در طول تاریخ به این صبرش معروف است. من معتقدم که همسر هنرمندان در صبر و صبوری از حضرت ایوب الگو گرفته اند. زنی را تصور کنید که همسر، دختر و پسرانش همگی کارگردان و در عالم سینما هستند. واقعا این مسئله صبر وحشتناکی می‌طلبد و من به همراه دخترم زهرا، با اجازه از شما مخاطبان عزیز اکران این فیلم را به همسرم و مادر زهرا تقدیم می‌کنیم به خاطر تمام زحماتی که به خاطر ما کشیده‌اند و راه دیگری جز این برای تشکر از ایشان ندارم.

شاه حاتمی با تاکید بر مستقل بودن فیلم افزود: این فیلم به اندازه یک ریال از هیچ سازمان، ارگان و هیچ فردی کمک نگرفته و کاملا مستقل ساخته شده است. در پایان می‌خواهم صمیمانه از زحمات بچه‌های تیم «هنروتجربه» تشکر کنم چون می‌دانم برای برنامه‌ریزی و اکران این فیلم شبانه روز زحمت کشیدند.

زهرا شاه حاتمی نویسنده و کارگردان فیلم نیز که برای اکران فیلمش از آمریکا به ایران آمده بود با تشکر از حضور مخاطبان گفت: حضور شما برای من یک دنیا ارزش دارد. من این فیلم را بدون زحمت‌های پدرم و حمایت‌های همسرم نمی‌توانستم بسازم و همین جا از پدرم بسیار تشکر می‌کنم همینطور از تمام عوامل کار که با تمام وجود کنارم ایستادند و بدون توقع کار کردند، ممنونم.

وی ادامه داد: همانطور که پدرم گفتند همیشه باید از مادرم تشکر کنم و من هم از مادرم ممنونم که همیشه کنارم بوده است. امیدوارم که فیلم را دوست داشته باشید و از شما خواهش می‌کنم اگر فیلم را دوست داشتید به دوستانتان هم پیشنهاد بدهید که بیایند و این کار را ببینند چرا که این فیلم متعلق به سینمای مستقل است و زمان محدودی هم اکران خواهد شد و امیدوارم که از فیلم لذت ببرید.

در این مراسم شخصیت‌های همچون حسن فتحی، رضا پور حسین، کاظم چلیپا، احمد طالبی نژاد، کیهان ملکی، هوشنگ گلمکانی، مسعود سفلایی، مصطفی رزاق کریمی و جمعی از شخصیت‌های فرهنگی و هنری حضور داشتند.

اکران فیلم سینمای «در جهنم باران نمی بارد» از ۲۴ مرداد در گروه سینمایی «هنروتجربه» آغاز شد.

کد خبر 6196876

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha