۲۴ مهر ۱۴۰۳، ۱۲:۵۴

کارگردان «آخرین عاشقانه» عنوان کرد؛

وصیت آخر پدرم این بود که فیلمم را بسازم!

وصیت آخر پدرم این بود که فیلمم را بسازم!

مراسم رونمایی و اکران فیلم سینمایی «آخرین عاشقانه» به کارگردانی عسل جوانمردی و تهیه‌کنندگی مهدی کارآمد تبریزی توسط گروه سینمایی «هنروتجربه» برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط‌عمومی گروه سینمایی «هنروتجربه»، مراسم رونمایی و اکران فیلم سینمایی «آخرین عاشقانه» به کارگردانی عسل جوانمردی و تهیه‌کنندگی مهدی کارآمد تبریزی شامگاه دوشنبه ۲۳ مهر با حضور سازندگان اثر، جمعی از هنرمندان و اهالی رسانه توسط گروه سینمایی «هنروتجربه» و در پردیس سینمایی چارسو برگزار شد.

عسل جوانمردی کارگردان فیلم در ابتدای برنامه پس از تشکر از مخاطبان گفت: زمانی که نوشتن فیلمنامه این فیلم را آغاز کردم امیر سماواتی تهیه‌کننده سینما خیلی به من کمک کردند تا در مسیر درست قرار بگیرم. امشب حوریه خسروی بازیگر نقش اول این فیلم در میان ما حضور ندارند و جایشان بسیار خالی است. وی باتوجه ‌به شرایط نابینایی که داشتند خیلی زحمت کشیدند. جای پدرم نیز در این جمع بسیار خالی است چون وصیت آخرشان این بود که من فیلمم را بسازم. خیلی خوشحالم که توانستم این فیلم را بسازم و می‌دانم که روحش اینجاست و من را می‌بیند.

مهدی کارآمد تهیه‌کننده فیلم «آخرین عاشقانه» عنوان کرد: داستان این فیلم درباره حوری دختری میان‌سال و نابیناست که در روستایی به‌تنهایی زندگی می‌کند و در پی ادا کردن نذر قدیمی‌اش است. نذر او برای بازگشت نامزدش است که از زمان هشت سال دفاع مقدس مفقودالاثر شده است. حوری بعد از گذشت ۳۳ سال همچنان امید به بازگشت او دارد.

وی تاکید کرد: سینمای دفاع مقدس بسیار ارزشمند و مهم است و هنوز قصه‌ها و روایت‌های بسیار ناگفته‌ای مانده است که امکان تصویرسازی و ساخت دارند. به عقیده من به نقش و تلاش‌های زنان در هشت سال دفاع مقدس آن‌گونه که باید در سینما پرداخته نشده است.

بیکران جنابیان جانشین تهیه‌کننده پس از خیرمقدم به مخاطبان عنوان کرد: ازآنجایی‌که من فرزند جانباز شیمیایی بودم ارزش زیادی برای جانبازان قائلم و ارزش فیلم‌هایی را که برای جانبازان ساخته می‌شوند، با دل و جان درک کرده‌ام.

در ادامه این مراسم آتش تقی‌پور بازیگر فیلم، علیرضا پاک‌نهاد صدابردار، ناصر جلالی مجری طرح و سرمایه‌گذار طی سخنان کوتاهی از تماشاگران تشکر کردند و تقاضا کردند تا از فیلم‌های «هنروتجربه» حمایت شود.

اکران فیلم سینمایی «آخرین عاشقانه» با نقش‌آفرینی سید ناصر جلالی، حوریه خسروی، نیلوفر پورمهدی، رها الوندی، زهرا محمدی و آتش تقی‌پور از روز چهارشنبه ۲۵ مهر در گروه سینمایی «هنروتجربه» و از طریق سایت هاشور آغاز می‌شود.

کد خبر 6257792

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha