۲۶ مرداد ۱۴۰۳، ۱۴:۲۵

امام جمعه تبریز:

مسئولین همیشه در خدمت آزادگان باشند

مسئولین همیشه در خدمت آزادگان باشند

تبریز-امام جمعه تبریز گفت: از مسئولان متولی درخواست دارم تا همیشه در خدمت آزادگان باشند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام والمسلمین احمد مطهری‌اصل در خطبه‌های نماز جمعه این هفته تبریز، اظهار کرد: هر وقت حرف موشک شده است صهیون‌ها چپیده‌اند در بیتوته‌های خود؛ صهیونیست‌هایی که ملت غزه را کشتید و فلسطین را نابود کردید و مجاهد بزرگی را در کشور ما به شهادت رسیدید همچنان در ترس خود غرق خواهید ماند.

مطهری‌اصل روز جهانی مسجد را مورد اشاره قرار داد و گفت: روزی صهیونیست‌ها مسجد را آتش می‌زدند و امروز کودک و جوان و زن و مرد را آتش می‌زنند.

وی تصریح کرد: سران مملکت‌ها واقعاً این جنایت‌ها را نمی‌بینید؟ با این وجود کشور ایران را که همیشه در کنار مردم غزه هستند را به آرامش و صلح دعوت می‌کنید؟

مطهری‌اصل ادامه داد: با این عقب‌مانده‌های صهیونیستی جز موشک و شمشیر نمی‌توان با چیز دیگری حرف زد.

وی تاکید کرد؛ ۲۶ مرداد، همان روز بزرگ بازگشت آزادگان به کشور است، عزیزانی که اسارت کشیده ولی مردانه ایستادند و نشان دادند سربازان خمینی (ره) ترسی نداشته و تا پای جان ایستاده‌اند.

وی افزود: از مسئولان متولی درخواست دارم تا همیشه در خدمت این آزادگان باشند زیرا همان‌طور که رهبر معظم انقلاب فرمودند اینها الماس درخشان هستند و پس مسئولان باید رشادت‌های این الماس‌ها را تبیین کنید.

خطیب نماز جمعه تبریز بیان داشت: باید بین جوانان تبیین و تشریح شود که آزادگان ایرانی چه‌کارهایی کردند که بعثی‌ها گفتند شما اسیر ما نیستید ما اسیر شما هستیم.

وی با اشاره به سالگرد کودتای ننگین ۲۸ مرداد گفت: مردم شریف ایران سالیان سال زیر سلطه عقب‌مانده دژخیم پهلوی ماندند ولی در نهایت خداوند انقلاب اسلامی را بر مردم هدیه داد و الان چهل و پنج سال است که نه‌تنها هیچ‌چیزی بر ما تحمیل نشده است بلکه آمریکا دیگر هیچ کاری نمی‌تواند بکند و ایران نیز هر آنچه که احتمال دارد در منطقه و کشور رخ دهد را دفع کند.

وی به روز پزشک اشاره کرد و گفت: جمهوری اسلامی ایران تماماً به ملت خدمت کردند و چه نادان هستند آنهایی که خدمات دولت‌های مختلف را در بخش بهداشت و درمان را کتمان می‌کنند.

نماینده ولی فقیه با بیان اینکه امروز ۱۴۰ هزار پزشک عمومی داریم، گفت: الان ۷۳ هزار پزشک متخصص داریم و صدبرابر سرمایه‌گذاری در بخش بهداشت و درمان افزایش یافته و امید به زندگی به ۷۳ سال رسیده است.

وی اضافه کرد: قبل از انقلاب این آمارها را می‌دانید؟ البته اکثر پزشک‌های آن زمان هم از کشورهای خارجی آمده بودند.

مطهری‌اصل به مهاجرت برخی پزشکان اشاره کرد و گفت: چرا خدمات را نمی‌بینید و تیترتان فقط مهاجرت را نمی‌بینید.

وی با تاکید بر اینکه مردم به پزشکان اعتماد دارند، گفت: مبادا با رفتارهای نامناسب خدایی ناکرده این عشق و قداست نسبت به پزشکان کاهش یابد.

کد خبر 6197384

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha