۲۶ مرداد ۱۴۰۳، ۲۱:۳۵

مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی لرستان خبر داد؛

اعزام کاروان کادر درمان بسیج جامعه پزشکی لرستان به نجف و کربلا

اعزام کاروان کادر درمان بسیج جامعه پزشکی لرستان به نجف و کربلا

خرم‌آباد- مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی لرستان از اعزام کاروان کادر درمان بسیج جامعه پزشکی این استان به نجف و کربلا برای ارائه خدمات خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ مصطفی امیری شامگاه جمعه در گفت و گو با رسانه‌ها با اشاره به اعزام کاروان کادر درمان بسیج جامعه پزشکی لرستان به اربعین حسینی (ع)،اظهار داشت: این کاروان کادر درمان سازمان بسیج جامعه پزشکی لرستان در قالب سه گروه برای خدمت رسانی به زائرین پیاده اربعین حسینی عازم کربلای معلی و نجف اشرف شدند.

وی افزود: سازمان بسیج جامعه پزشکی لرستان با هدف ارائه خدمات درمانی و دارویی به زائرین پیاده اربعین در موکب‌های ایجادی در شهرهای مقدس کربلایی معلی و نجف اشرف و همچنین عمود ۶۱۲ بین نجف و کربلا مستقر خواهند شد.

مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی لرستان، عنوان کرد: با همکاری هلال احمر جمهوری اسلامی ایران در این دو شهر مقدس به ارائه خدمات پزشکی و دارویی و سایر خدمات سرپایی مورد نیاز مراجعین به این مواکب درمانی خواهند پرداخت.

سرهنگ امیری، تصریح کرد: این تیم‌های پزشکی به استعداد بیست و شش نفر که شامل هشت نفر پزشک آقا و خانم و ١٠ نفر پرستار خانم و هشت نفر پرستار آقا تا پایان اربعین حسینی، به ارائه خدمت خواهند پرداخت.

وی بیان کرد: از ریاست دانشگاه علوم پزشکی لرستان و معاون توسعه و پشتیبانی دانشگاه که نهایت همکاری با اعزام این تیم‌ها داشتند، قدردانی به عمل می‌آید.

مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی لرستان، افزود: ویزیت پزشک، پرستاری، سرم تراپی، فیزیوتراپی، و ارائه داروی رایگان به زائرین پیاده اربعین از جمله خدماتی است که در این مواکب درمانی به مراجعه کنندگان ارائه می‌شود.

کد خبر 6197660

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • ینا ۱۵:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۸
      2 0
      خب که چی؟
    • IR ۲۰:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۸
      1 0
      ایکاش این امکانات خرج برای مردم ایران میشد امام حسین بیشتر راضی بود