۲۷ مرداد ۱۴۰۳، ۹:۴۸

دبیر ستاد اربعین استان مرکزی:

بیش از ۵۱ هزار زائر اربعین از مرکزی در سامانه سماح ثبت نام کردند

بیش از ۵۱ هزار زائر اربعین از مرکزی در سامانه سماح ثبت نام کردند

اراک - دبیر ستاد اربعین استان مرکزی گفت: تاکنون ۵۱ هزار و ۱۴۷ نفر از این استان برای حضور در مراسم پیاده روی اربعین در سامانه ثبت نام کرده اند.

محمدرضا رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: تاکنون ۲ میلیون و ۷۵۲ هزار و ۲۰۱ زائر اربعین از نقاط مختلف کشور برای شرکت در این آئین معنوی در سامانه سماح ثبت‌نام کرده‌اند که استان مرکزی در این خصوص رتبه پانزدهم کشور را دارد.

دبیر ستاد اربعین استان مرکزی با اشاره به اینکه ۸۰۰ نفر در ۸۲ موکب این استان به زائران اباعبدالله‌الحسین (ع) خدمات ارائه می‌کنند، گفت: عمده زائران اربعین این استان، مرز مهران را برای خروج از کشور و شرکت در این آئین معنوی انتخاب می‌کنند.

رضایی با اشاره به اینکه تاکنون ۵۱ هزار و ۱۴۷ نفر برای شرکت در مراسم پیاده روی اربعین از استان مرکزی در سامانه ثبت نام کرده‌اند، گفت: ۳۰ موکب استان مرکزی از زرندیه تا نقطه صفر مرزی مهران در بخش‌های پذیرایی، اسکان، خدمات خودرویی، سلامت و تغذیه به زائران حسینی خدمات ارائه می‌کنند.

وی افزود: همچنین ۵۲ موکب این استان نیز در سامرا، کاظمین، نجف، کربلا و مسیر پیاده‌روی کربلا از نجف تا عراق از زائران اربعین حسینی پذیرایی می‌کنند.

کد خبر 6197898

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha