۲۷ مرداد ۱۴۰۳، ۱۱:۱۰

تنهایی خبر داد؛

توسعه خدمات رفاهی در موکب زینبیه

توسعه خدمات رفاهی در موکب زینبیه

رییس قرارگاه موکب زینبیه در آیین بدرقه و اعزام کاروان ۲۳ خادم خانم، توفیق خادمی زائران حضرت سیدالشهدا(ع) را بسیار ارزشمند دانست و از توسعه خدمات رفاهی این موکب خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، فاطمه تنهایی شهردار منطقه ۸ تهران ضمن خدا قوت به همکاران و عوامل پشتیبانی برپایی این موکب در ایام پیاده‌روی اربعین، اظهار کرد: امسال برای سومین سال این توفیق نصیب بنده و همکارانم در منطقه ۸ شد تا با برپایی موکب زینبیه ویژه مادران و کودکان زائر میزبان این عزیزان باشیم.

وی در ادامه با بیان اینکه امسال در تلاش بودیم به منظور تسهیل در رفت و آمد خانم‌ها مکانی نزدیک‌تر به حرم را داشته باشیم تصریح کرد: با برآوردهایی که صورت گرفت، مقرر شد با فراهم کردن شرایط رفاهی و ملزومات مناسب پشتیبانی، امسال نیز در بوستان متنزه‌الحسین مستقر باشیم و تمهیدات لازم برای آماده‌سازی موکب با توسعه تجهیزاتی مانند تهیه تانکر آب، ژنراتور برق، سایه‌بان گل‌خانه‌ای، سیستم سرمایشی و رفع نواقص حمام و سرویس‌های بهداشتی احداثی چادرهای اسکان تدارک دیده شد.

رئیس قرارگاه موکب زینبیه با تأکید بر نظم ورود و خروج زائران خانم در ایام خدمت‌رسانی موکب افزود: با برنامه‌ریزی که امسال در خصوص پذیرش بانوان برای اسکان شبانه در نظر گرفته‌ایم، خادمین خانم می‌بایست با اتخاذ نظم در استقرار بانوان شرایطی را فراهم کنند که تمامی زائران خانم و کودکان امکان استفاده از خدمات رفاهی موکب و حسینیه کودک امسال را با برنامه‌هایی همچون نمایش فیلم و قصه‌گویی داشته باشند.

تنهایی ضمن قدردانی از زحمات همه بانوان و خادمان اعزامی به کربلا، از آنان خواست تا با سعه‌صدر و برخوردی مناسب با زائران فضای مناسبی را برای این عزیزان که خستگی سفر را بر دوش دارند محیا کنند.

در ادامه این مراسم معنوی ضمن پخش صحنه‌هایی از خدمت‌رسانی خادمان در موکب زینبیه در سال‌های گذشته، این مراسم با ذکر مصیبت حضرت سیدالشهدا (ع) با نوای ذاکر اهل بیت و اعزام خادمین موکب به شهر کربلا به پایان رسید.

کد خبر 6198071

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha