۶ شهریور ۱۴۰۳، ۱۲:۵۷

در راستای پویش «لشکر حسین، لشکر قدس» انجام شد؛

ارائه فعالیت‌های فرهنگی در حسینیه کودک موکب زینبیه

ارائه فعالیت‌های فرهنگی در حسینیه کودک موکب زینبیه

معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه ۸ گفت: در راستای تحقق پویش «لشکر حسین، لشکر قدس» به ارائه فعالیت‌های فرهنگی در حسینیه کودک موکب زینبیه پرداختیم.

به گزارش خبرگزاری مهر، میلاد علی‌نیا معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه ۸ فعالیت‌های فرهنگی، به تشریح فعالیت‌های حسینیه کودک موکب زینبیه در عمود ۱۴۰۳ پرداخت و گفت: در فعالیت‌های‌مان بر لزوم تحقق و نهادینه کردن شعار محوری اربعین تأکید داریم و امسال با هدف همبستگی با مردم و کوکان مظلوم فلسطینی قالب‌های متنوع تصویری نمایش فیلم، سرود، ویدئوکلیپ، فتوکلیپ و... در قسمت دیجیتال این حسینیه برای کودکان به نمایش درآمد و بسته‌های فرهنگی شامل چفیه های فلسطینی و محصولات فرهنگی بعد از روایت‌گری مظلومیت مردم فلسطین با روش قصه‌گویی، به کودکان اهدا شد.

وی از فضاسازی محیطی این حسینیه و اهتزار پرچم‌ فلسطین در بوستان متنزه‌الحسین خبر داد و افزود: در سومین سال برپایی موکب زینبیه برگزاری سفره حضرت رقیه(س) در حسینیه این موکب از برنامه‌های شاخص و مشارکتی برای کودکان بود که در کنار دیگر فعالیت‌ها انجام گرفت.

جانشین قرارگاه زینبیه از خدمت رسانی خادمان این حسینیه طی ده روز فعالیت در دو نوبت صبح و عصر خبر داد و گفت: در حسینیه کودک از ساعت ۱۰ صبح تا اذان ظهر و در نوبت دوم از ساعت ۱۶ تا ۲۲ شب با ارائه برنامه‌های مختلف میزبان گروه سنی کودک و نوجوان بودیم و کارگاه قصه‌گویی و داستان‌نویسی، نقاشی، اوریگامی، بازی‌های هوشی و خلاقیتی، فوتبال دستی و... برگزار شد.

علی‌نیا در پایان با اشاره به دیگر فعالیت‌های منطقه ۸ در برنامه‌های آیینی محرم‌شهر و جاماندگان اربعین معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران در راستای تحقق پویش «لشکرحسین، لشکر قدس» گفت: همزمان با آیین پیاده‌روی جاماندگان اربعین در تهران، خدمت رسانی به بانوان با ایجاد فضایی برای استراحت کودکان و خانواده های دارای نوزاد در موکب مادر و کودک توسط شهرداری منطقه۸ و حوزه مقاومت ۱۹۸ انسیه، در خیابان فداییان اسلام برپا شد و در این برنامه نیز با اجرای مسابقات نقاشی، قصه خوانی، ساخت کاردستی، توزیع سربند و پرچم و اهدای چفیه میزبان دلدادگان و راهپیمایان مسیر بودیم.

کد خبر 6208342

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha