۲۷ مرداد ۱۴۰۳، ۱۴:۰۸

پنجره مهر؛

دردسرهای نانوایان شاهرودی در پی قطعی برق

دردسرهای نانوایان شاهرودی در پی قطعی برق

شاهرود- نانوایان شاهرودی به دلیل قطعی برق با مشکل فساد خمیرهای نان مواجه شده‌اند.

به گزارش خبرنگار مهر، قطعی مکرر برق در شهر شاهرود باعث بروز دردسرهای برای نانوایان شده است. قطعی برق همچنین نارضایتی مردم را به دنبال دارد زیرا این اتفاق تقریباً در اکثر روزها رخ می‌دهد اما هیچ اطلاع رسانی از سوی شرکت توزیع برق انجام نمی‌شود.

روابط عمومی شرکت برق اما کل را در رله‌های حفاظتی می‌داند اما مشکل اینجاست که تکرار قطعی برق آن هم در ساعات طولانی مشکلات جدی را برای مردم ایجاد کرده است. خبرنگار مهر به سراغ یکی از این نانوایی‌ها رفته و قطعی برق را مورد بررسی قرار داده است این نانوایی در شاهرود اذعان دارد که خمیر پخت یک هزار نان را به دلیل قطعی برق متأسفانه از دست داده است خمیری که می‌توانست یک هزار نان را به سفره‌های مردم بیاورد. به گفته چندی از نانوایان، این خمیرها در بیابان یا زباله ریخته می‌شود.

این تازه یکی از نانوایی‌های شاهرود است و اگر فرض کنیم همزمان ۴ نانوایی دیگر در این منطقه باشند و طبق گفته نانوایان هفته سه تا چهار روز برق آنها قطع شود چه مقدار نان هدر می‌رود آن هم در این گیر و دار مشکلات اقتصادی؛

نکته عجیب‌تر اما اینجاست که شرکت توزیع برق مصراً اعلام کرده که چیزی به اسم قطعی برق برنامه‌ریزی شده در شاهرود وجود ندارد و این یعنی قطعی برق از یک نقص یا مشکل ناشی می‌شود.

سوال مردم اما اینجاست که چرا با گذشت ۲۵ روز از موج جدید قطعی‌های برق فکر به حال این وضعیت نمی‌شود. گزارش محمد حسین عابدی خبرنگار خبرگزاری مهر استان سمنان را ملاحظه می‌کنید.

کد خبر 6198286

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha