۲۷ مرداد ۱۴۰۳، ۲۱:۴۲

سرپرست استانداری آذربایجان شرقی:

تلاش برای محرومیت زدایی از شهرستان ها در اولویت است

تلاش برای محرومیت زدایی از شهرستان ها در اولویت است

تبریز-سرپرست استانداری آذربایجان شرقی گفت: تلاش برای محرومیت زدایی از شهرستان ها از جمله چاراویماق و کمک به ارتقای شاخص های توسعه در ان اولویت ماست.

به گزارش خبرگزاری مهر، تراب محمدی امروز در سفر کاری یک روزه به چاراویماق با تبریک پیشاپیش هفته دولت افزود: پیشبرد برنامه‌های مختلف توسعه در سایه تعامل قوای سه گانه و کارگزاران نظام در اقصی نقاط کشور میسر است.

وی اضافه کرد؛ ایجاد و استقرار امنیت به عنوان موتور محرکه عمران و آبادی، اولویت اصلی کارگزاران نظام در شهرستان‌ها از جمله چاراویماق است.

سرپرست استانداری آذربایجان شرقی ادامه داد: باید سعی کنیم عدالت اجتماعی و اقتصادی را در کنار تأمین رفاه مردم و عمران شهرستان‌ها در سراسر استان جاری و ساری کنیم.

وی بیان کرد: امروز مهم‌ترین حلقه مفقوده کارگزاران در مدیریت جامعه، امید آفرینی و جلوگیری از یاس مردم عزیز است.

وی با تاکید بر لزوم پیگیری مطالبات مردم شهرستان چاراویماق توسط مسؤولان اضافه کرد: بدیهی است که پیگیری این امر تابعی از تغییر دولت‌ها نیست، زیرا در دولت آقای پزشکیان نیز مطالبات مردمی با جدیت دنبال خواهد شد.

محمدی افزود: مسؤولیت پذیری و پرهیز از فرافکنی و کم‌کاری برای حل مشکلات مردم از اولویت‌های دولت آقای پزشکیان در چارچوب وفاق ملی و اهمیت دادن به افراد کارآمد و ایجاد انسجام و وحدت بین اقشار مختلف مردم است.

وی با اشاره به اینکه تحقق این رویکرد موجب توسعه بیشتر شهرستان‌ها خواهد شد، گفت: شانیت ما به عنوان کارگزاران نظام در خدمتگزاری هر چه بیشتر به مردم است.

وی ادامه داد: محرومیت شهرستان چاراویماق ریشه تاریخی دارد و ۲۵۲ میلیارد تومان اعتبار تنها در حوزه ایجاد زیرساخت‌های این شهرستان در سال‌های اخیر اختصاص یافته است.

محمدی ادامه داد: ما باید زیرساخت‌های شهرستان را برای استقبال سرمایه گذاران از سرمایه گذاری در بخش‌های معدنی، کشاورزی و گردشگری توسعه دهیم که در همین راستا شهرک صنعتی چاراویماق آماده شده است.

سرپرست استانداری آذربایجان شرقی گفت: در طرح جوانی جمعیت نیز چاراویماق وضعیت به مراتب بهتری دارد که باید برای تداوم آن مردم عزیز این شهرستان تشویق شوند.

وی افزود: از سه ماه قبل آبرسانی شهرستان از سد کلقان چای را پیگیر هستیم که ماده ۲۳ آن در روزهای آینده حل خواهد شد تا مشکلی از نظر تأمین اعتبار نداشته باشد و کلنگ تصفیه خانه آب شرب شهریور امسال زمین زده می‌شود.

وی یادآوری کرد: برای رفع مشکل کمبود گازوئیل شهرستان نیز ۴۰۰ هزار لیتر گازوئیل تخصیص داده شد.

کد خبر 6198842

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha