۲۹ مرداد ۱۴۰۳، ۱۵:۵۶

معاون مرکز اورژانس خراسان جنوبی خبر داد؛

امدادرسانی اورژانس خراسان جنوبی به ۴۱۸ زائر حسینی در مرز مهران

امدادرسانی اورژانس خراسان جنوبی به ۴۱۸ زائر حسینی در مرز مهران

بیرجند- معاون فنی و عملیاتی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: اورژانس استان به ۴۱۸ مددجو زائر حسینی در مرز مهران امداد رسانی کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا عباسی ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ۲۰ کارشناس فوریت‌های پزشکی با ۵ دستگاه آمبولانس و ۱ دستگاه اتوبوس آمبولانس اورژانس ۱۱۵ استان خراسان جنوبی جهت تقویت امدادرسانی و همکاری در پوشش مراسم اربعین ۱۴۰۳ از تاریخ ۱۷ مرداد به مرز مهران استان ایلام اعزام شدند.

وی با بیان اینکه بدرقه این کاروان با حضور ریاست اورژانس استان و مسؤلین ستادی اورژانس انجام شد گفت: این گروه ۲۰ نفره که کاملاً داوطلبانه و با روحیه جهادی به مرز اعزام شده‌اند تا ۹ شهریور به مددجویان و زائران حسینی امدادرسانی خواهند کرد.

وی خاطرنشان کرد: با گذشت نیمی از مدت زمان مأموریت فوق تا امروز به ۴۱۸ نفر از زائران حسینی امدادرسانی شده است که ۶۳ نفر از آنها به مراکز درمانی منتقل و ۳۵۵ نفر درمان در محل شده‌اند.

عباسی یادآور شد: گروه اعزامی اورژانس استان بر رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و در نتیجه پیشگیری از حوادث جاده‌ای تاکید دارند تا شیرینی این ایام با حوادث ناگوار جاده‌ای برای هیچکدام از زائران حسینی تلخ نشود.

کد خبر 6200778

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha