۲۹ مرداد ۱۴۰۳، ۱۵:۵۰

مدیرکل راه و شهرسازی هرمزگان خبر داد؛

احداث ۱۰۱ کیلومتر بزرگراه و راه اصلی طی ۳۳ ماه در هرمزگان

احداث ۱۰۱ کیلومتر بزرگراه و راه اصلی طی ۳۳ ماه در هرمزگان

بندرعباس-مدیرکل راه و شهرسازی هرمزگان گفت: طی سه سال در بخش جاده‌ای ۱۰۱ کیلومتر بزرگراه و راه اصلی به ارزش ۲ هزار و ۹۶۹ میلیارد تومان اجرا شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، مجید سلحشور در این خصوص اظهار کرد: در حوزه راه از ۲۸ پروژه راه‌سازی که شامل پروژه‌های راه‌سازی و ساختمان‌های عمومی می‌شود تعداد ۱۴ پروژه مربوط به راه‌سازی بوده و ۱۰۱ کیلومتر راه طی سه سال گذشته به ارزش ۲ هزار و ۹۶۹ میلیارد تومان اجرا شده است.

وی اضافه کرد: در این مدت ۵۶ کیلومتر راه در حوزه بزرگراه، ۴۱ کیلومتر راه اصلی به بهره‌برداری رسیده است. دو دهانه پل و راه‌های طرفین آن به ارزش ۱۹۰ میلیارد تومان به بهره برداری رسیده است.

سلحشور وضعیت پیشرفت کریدور جنوب کشور در هرمزگان را تشریح کرد: کل کریدور جنوب کشور یک هزار و ۸۵۰ کیلومتر است که ۸۳۵ کیلومتر آن در هرمزگان است؛ ۳۹۹ کیلومتر در غرب استان و ۴۳۸ کیلومتر در شرق استان قرار دارد.

مدیرکل راه و شهرسازی با تاکید بر اینکه پیشرفت کریدور جنوب کشور در غرب استان چشمگیر بوده است، اظهار کرد: ۲۶۲ کیلومتر راه ایجاد شده و تنها ۱۳۷ کیلومتر در غرب استان باقی مانده است. در شرق استان وضعیت متفاوت است و پیشرفت به کندی انجام شده و۳۳۰ کیلومتر دیگر باقی مانده است.

کد خبر 6200884

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • امیر مختار IR ۰۷:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۵/۳۱
      0 0
      جاده ساحلی بندر عباس به بندر لنگه حدفاصل پل و غار ، پنج کیلومتر طی یازده سال به بهره برداری رسید ، پروژه بندرلنگه به پارسیان از سال نود و چهار تا کنون به اتمام نرسیده ،روزانه هم شاهد تصادف و کشته شدن هموطنان هستیم
    • ع پ ۰۱:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۴
      0 0
      سلام غرب هرمزگان تمامی جاده ها استاندارد نیست هم فرعی و هم اصلی پر از چاله چوله و آبنما جاده پارسیان به بندر لنگه جاده بستک به بندر عباس جاده جناح به بستک وجاده جناح به منطقه فرامرزان به سمت لامرد عسلویه
    • IR ۱۶:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۵
      0 0
      سلام و خسته نباشید لطفا یه فکری به حاله جاده رودان به جغین کنید