۳۰ مرداد ۱۴۰۳، ۱۱:۵۵

مشکل اعزام سرمربی تیم ملی گلبال در آستانه بازی‌های پارالمپیک

مشکل اعزام سرمربی تیم ملی گلبال در آستانه بازی‌های پارالمپیک

سرمربی تیم ملی گلبال در آستانه اعزام به بازی‌های پارالمپیک با مشکلات و مخالفت‌های اداری برای همراهی تیمش مواجه شده است.

بهمن دوستی در گفت و گو با خبرنگار مهر در این زمینه گفت: من جزو پرسنل آتش نشانی تهران هستم. ۲۰ سال هم سابقه کار دارم با این حال برای اعزام به پاریس و همراهی تیم ملی گلبال در بازی های پارالمپیک با من همکاری لازم صورت نگرفته است.

وی تصریح کرد: برای حضور در بازی های پارالمپیک نامه از وزارت ورزش به سازمان آتش نشانی برده ام اما با وجود این نامه هم با ماموریت من موافقت نکرده اند. می گویند ماموریت هایت زیاد بوده است و نمی توانیم با این موافقت کنیم در حالیکه قرار است در همین ماموریت نتیجه همه کارها و تلاش های‌مان را ببینیم.

سرمربی تیم ملی گلبال که تیمش بعد از کسب سهمیه برای گرفتن قطعی مجوز اعزام با کش و قوس هایی مواجه شد، خاطرنشان کرد: بازی های پارالمپیک برای من و شاگردانم اهمیت زیادی دارد. می خواهیم یک نتیجه تاریخی از این بازی ها بگیریم و خود را آماده آن می بینیم اما این مشکلات برای‌مان چالش ایجاد کرده است و به نوعی من را نگه داشته اند.

دوستی با ابراز امیدواری از اینکه مشکلاتش برای همراهی تیم ملی گلبال برطرف شود و بتواند بدون دغدغه این روزهای آخر قبل از اعزام کنار تیمش باشد، گفت: در واقع به خاطر مخالفت یکی از معاونت ها درگیر این موضوع شده ام. امیدوارم اهمیت اعزام و حضور در بازی ها را درک کنند و مشکلات حل و فصل شود.

سرمربی تیم ملی گلبال همچنین در مورد وضعیت آمادگی تیمش برای حضور در بازی های پارالمپیک گفت: شرایط تیم مطلوب است. بازیکنان از نظر روحی ایده آل هستند، فقط دوست دارند زودتر مسابقات آغاز شود. تیم ملی گلبال در آستانه یک اتفاق تاریخی است. شک نکنید که انجام می شود و با یک مدال خوشرنگ بر می گردیم.

کد خبر 6201626

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha