۱ شهریور ۱۴۰۳، ۱۱:۰۴

رییس سازمان عقیدتی سیاسی نداجا:

انقلاب اسلامی مدل جدید حکمرانی به جهان معرفی کرد

انقلاب اسلامی مدل جدید حکمرانی به جهان معرفی کرد

نوشهر- رییس عقیدتی سیاسی نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: دین و ارزش های اسلامی به برکت انقلاب در دنیا رونق گرفت و مدل جدید حکمرانی به دنیا معرفی شد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام حسین صنعت پورصبح پنجشنبه در جشنواره ارزشی و ورزشی نداجا با بیان اینکه مسابقات خوب و ارزشمندی برگزار شد، افزود: در دنیایی که غرب تلاش کرد با فضای مادی دین و ارزش‌ها را به مسلخ ببرد، شرایطی پیش آمد که دین، معنویت و ارزش‌ها به برکت انقلاب اسلامی رونق گرفت، ادامه داد: به لطف خدا جمهوری اسلامی مدل جدید حکمرانی را برای دنیای اسلام و جهان معرفی کرد و انسان می‌تواند به مسائل ارزشی و ورزشی توجه کند.

حجت الاسلام صنعت پور از ورزش به عنوان یک ارزش یاد کرد و گفت: برای اینکه پیوندی بین مسائل ارزشی و ورزشی شروع کنیم این جشنواره برپا شده است و امیدواریم این پیوند و ارتباط بین تربیت بدنی و مسائل فرهنگی بسیط باشد.

وی با بیان اینکه به کوری چشم کسانی که فکر می‌کردم. آزادی زن در ولنگاری است، گفت: انقلاب اسلامی نشان داد زن می‌تواند با حفظ حجاب و عفت در عرصه‌های مختلف حضور پیدا کند و نشان می‌دهد جمهوری اسلامی کارنامه موفقی داشت.

کد خبر 6203864

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha