۱ شهریور ۱۴۰۳، ۱۱:۰۸

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان:

۱۰۰۰ پزشک اصفهانی حمایت از فرزندان یتیم را بر عهده دارند

۱۰۰۰ پزشک اصفهانی حمایت از فرزندان یتیم را بر عهده دارند

اصفهان-مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان گفت: در حال حاضر بیش از هزار پزشک متعهد، حمایت از هزار و ۵۰۰ فرزند یتیم و نیازمند را برعهده دارند.

کریم زارع در گفت و گو با خبرنگار مهر با گرامیداشت فرارسیدن سالروز بزرگداشت حکیم فرزانه بوعلی سینا و روز پزشک، اظهار داشت: پزشکان همواره در مسیر کاهش آلام و شفای بیماران، فروتنی‌های زیادی داشته‌اند و برای قشر آسیب پذیر جامعه نیز نقش مؤثری ایفا می‌کنند.

وی با اشاره به مشارکت جامعه پزشکی استان اصفهان در طرح اکرام ایتام و محسنین، ادامه داد: در حال حاضر بیش از هزار پزشک متعهد، حمایت از هزار و ۵۰۰ فرزند یتیم و نیازمند را برعهده دارند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان با قدردانی از جامعه پزشکی و بزرگداشت روز پزشک، گفت: این جامعه علمی و تخصصی با حمایت از فرزندان، آنها را در مسیر صحیح رشد و بالندگی علمی، فرهنگی و اجتماعی قرار می‌دهند و برخی از متخصصان این حوزه با ارائه خدمات پزشکی و کمک‌های موردی نیز در رفع مشکلات و رسیدن به آرزوهای فرزندان تحت حمایت، همراهی خوبی با کمیته امداد دارند.

وی با اشاره به مسیرهای مشارکت در طرح اکرام ایتام و محسنین، گفت: متخصصان حوزه‌های مختلف، صاحبان صنوف و عموم هم استانی‌های عزیز می‌توانند علاوه بر مراجعه حضوری به دفاتر و مراکز نیکوکاری کمیته امداد با ارسال عدد ۰۳۱ به شماره ۳۰۰۰۳۳۳۳ یا ورود به آدرس الکترونیکی ekram.emdad.ir در حمایت و اهدای کمک‌های خیر و لحظات به یادماندنی، در بالندگی فرزندان تحت حمایت این نهاد خدمت رسانی کنند.

کد خبر 6203876

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha