۱ شهریور ۱۴۰۳، ۱۲:۳۲

همزمان با هفته دولت؛

۱۰۷ پروژه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بوشهر آغاز و افتتاح می شود

۱۰۷ پروژه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بوشهر آغاز و افتتاح می شود

بوشهر- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر از آغاز و افتتاح ۱۰۷ پروژه این اداره کل با اعتبار یک هزار و ۵۰۵ میلیارد تومان همزمان با هفته دولت خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالکریم اخترشناس صبح پنج شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این پروژه‌ها شامل ۷۷ بهره‌برداری و ۳۰ شروع عملیات اجرایی است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر خاطرنشان کرد: پروژه‌های این اداره کل شامل ۴۰ کیلومتر لکه‌گیری و روکش آسفالت، ۲۳ کیلومتر بهسازی و تعریض جاده‌ای، ۲۹ پروژه راه روستایی، اصلاح ۶ نقطه حادثه خیز، ۳۴ سامانه نظارت هوشمند جاده‌ای و افتتاح یک مجتمع خدمات رفاهی بین راهی است.

وی در خصوص شاخص‌ترین پروژه‌های افتتاحی در بخش راهداری بیان کرد: روکش آسفالت و فاز اول حفاظ بتن (نیوجرسی) و روشنایی محور «بوشهر- چغادک»، فاز اول تعریض و بهسازی پیچ‌های پرحادثه «جاشک» به طول سه کیلومتر، اصلاح و بهسازی محور حادثه خیز گردنه عامری شهرستان دیلم به طول ۲ .۱ کیلومتر، فاز اول بهسازی و تعریض محورهای «آبپخش به ساحلی» به طول پنج کیلومتر، «دهقاید به نظرآقا» به طول ۷ کیلومتر، فاز اول «سعدآباد به وحدتیه» به طول ۶ کیلومتر در شهرستان دشتستان، بهسازی و روکش آسفالت محورهای روستایی «لاور به دشت پلنگ» به طول پنج کیلومتر در شهرستان دشتی، «قنبری به انبارک» به طول ۶ کیلومتر در شهرستان تنگستان و «ریز به دره بان» به طول ۷ کیلومتر در شهرستان جم در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسند.

اخترشناس یادآور شد: همچنین بهسازی و تعریض محورهای «بوالخیر به عامری» به طول ۴ کیلومتر و «دلوار به محمد عامری و باشی» به طول ۷ کیلومتر در شهرستان تنگستان، بهسازی و تعریض محور «شیرینو به گله‌دار» به طول ۳.۵ کیلومتر و تقاطع همسطح چغادک در هفته دولت کلنگ‎زنی خواهد شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اظهار داشت: طی سه سال گذشته بیش از سه هزار میلیارد تومان در پروژه‌های راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سرمایه‌گذاری شده که منجر به ارتقای قابل توجه شاخص‌های این بخش در راستای رضایتمندی کاربران جاده‌ای شده است.

کد خبر 6203884

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha