۲ شهریور ۱۴۰۳، ۱۲:۲۵

مدیرکل بنیاد مسکن خوزستان:

جاده مواکب شلمچه پیاده روی قبل از پایانه زائران را کمتر کرد

جاده مواکب شلمچه پیاده روی قبل از پایانه زائران را کمتر کرد

اهواز - مدیرکل بنیاد مسکن خوزستان گفت: جاده مواکب علاوه بر اینکه مسیر پیاده روی قبل از پایانه را کمتر کرده، سرعت خدمات رسانی و پشتیبانی را نیز بهتر کرد.

روح الله عمادی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: امسال انجام چند پروژه برای اربعین حسینی به بنیاد مسکن خوزستان محول شد که اینها نه تنها برای منطقه نیاز بود، بلکه مطالبه زائرانی که از این مسیر عبور می‌کردند و موکب داران بود.

مدیرکل بنیاد مسکن خوزستان با بیان اینکه امسال با پیگیری‌های استاندار خوزستان و معاون عمرانی استاندار، پروژه جاده مواکب شلمچه به این اداره کل محول شد، تصریح کرد: مسیر جاده مواکب به طول ۳.۵ کیلومتر و با اعتبار اولیه ۲۰ میلیارد تومان در مدت زمان کمتر از ۲ ماه انجام و پروژه به بهره برداری رسید. طی بازدیدی که امروز انجام شد مردمی که از مسیر عبور می‌کردند و موکب داران رضایت داشتند.

وی اضافه کرد: جاده مواکب علاوه بر اینکه مسیر پیاده روی قبل از پایانه را کمتر کرد، سرعت خدمات رسانی و پشتیبانی را نیز بهتر کرد.

مدیرکل بنیاد مسکن خوزستان گفت: همچنین جاده لجستیکی عبور کامیون‌ها، تریلی‌ها و ماشین‌های سنگین که برای پشتیبانی موکب‌های خاک عراق تردد دارند پروژه دیگری بود که توسط این اداره کل صورت گرفت.

عمادی افزود: در وردی استان خوزستان از سمت هندیجان، آماده سازی موکبی به بنیاد مسکن محول شد که کار تحویل داده و موکب برپا شد.

وی با اشاره به انجام پروژه دیگر در مرز چذابه توسط بنیاد مسکن خوزستان و با کارفرمایی راه و شهرسازی، گفت: ایستگاه تاکسی، ایستگاه پلیس و بهسازی مسیرها اقدام دیگری بود که در راستای رفاه حال زائران و رانندگان انجام و مورد بهره برداری قرار گرفت.

مدیرکل بنیاد مسکن خوزستان اظهار کرد: همچنین امروز از زمینی در منطقه حفار شرقی خرمشهر با توجه به کاربری که دارد در راستای تحویل به احسن کردن آن، بازدید صورت گرفت تا در جلسات بنیاد مسکن کشور طرح‌های مفید برای منطقه ارائه دهیم و بتوان برای انجام کار مصوبه‌ای گرفت.

کد خبر 6204599

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha