۳ شهریور ۱۴۰۳، ۱۰:۳۶

شهردار صباشهر خبر داد؛

اولین زمین اسکیت با آسفالت رنگی در صباشهر/ایجاد نشاط مردم هدف است

اولین زمین اسکیت با آسفالت رنگی در صباشهر/ایجاد نشاط مردم هدف است

شهریار- شهردار صباشهر از راه اندازی اولین زمین اسکیت با آسفالت رنگی در این شهر خبر داد و گفت: هدف مدیریت شهری ایجاد نشاط، شادابی در مردم است.

به گزارش خبرنگار مهر، سجاد برنجی صبح شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به آغاز هفته دولت و افتتاح پروژه‌های عمرانی این شهر با اعتبار ۲۵۰ میلیارد تومان اظهار کرد: خداوند را شاکر هستیم که با حضور در ای سمت سال اولین‌ها را برای صباشهر رقم می زنیم.

برنجی با بیان اینکه از مدیریت شهری صباشهر، ایجاد حس نشاط و امیدواری و تأمین رضایت مندی مردم را سرلوحه کار خویش قرار داده است گفت: مفتخر هستیم که اعلام کنیم برای نخستین بار زمین اسکیت با آسفالت رنگی در این شهر را راه اندازی و تقدیم مردم می‌کنیم.

شهردار صباشهر از مراحل پایانی راه اندازی اولین زمین اسکیت این شهر نیز خبر داد و اظهار کرد: برای این زمین که در پارک «شهروند» قرار گرفته است برای اولین بار در شهر صباشهر از آسفالت رنگی استفاده شده است.

وی هدف از اجرای آسفالت رنگی در این زمین اسکیت را ایجاد فضایی متفاوت، افزایش جذابیت و زیبایی در پارک‌ها و بوستان‌های سطح شهر عنوان کرد و افزود: مدیریت شهری در نظر دارد با ایجاد حس شادابی و نشاط برای شهروندان و همچنین زیبایی بصری کاری متفاوت همراه با رضایتمندی را برای مردم این شهر انجام دهد.

کد خبر 6205108

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha