۳ شهریور ۱۴۰۳، ۱۲:۰۱

در گفت‌وگو با مهر مطرح شد؛

پیاده‌روی اربعین حسینی از نگاه جاماندگان/ در مسیر عاشقی بمانید

پیاده‌روی اربعین حسینی از نگاه جاماندگان/ در مسیر عاشقی بمانید

مجتبی حسنی تهیه‌کننده ویژه برنامه رادیویی «در مسیر عاشقی» رادیو جوان بیان کرد که در این برنامه به جاماندگان پیاده روی اربعین می پردازند.

مجتبی حسنی تهیه‌کننده برنامه زنده «در مسیر عاشقی» رادیو جوان درباره این ویژه‌برنامه با محور جاماندگان اربعین حسینی به خبرنگار مهر بیان کرد: ما در تلاش هستیم تا شور و شوقی را که در پیاده‌روی اربعین وجود دارد برای کسانی که نتوانسته‌اند در این مراسم شرکت کنند، به نمایش بگذاریم. بسیاری از عزیزان امسال به دلیل شرایط مختلف از این سفر معنوی جا مانده‌اند، اما آن‌ها همچنان می‌خواهند در این مسیر روحانی حضور داشته باشند و از رویدادهای آن باخبر شوند.

وی ادامه داد: در این ویژه‌برنامه، خاطرات شنوندگان را از تجربه‌هایشان در اربعین‌های گذشته و امسال، خواهیم شنید. همچنین به بررسی مهم‌ترین اتفاقات بین عاشورا و اربعین حسینی (ع) خواهیم پرداخت و گزارشی از خدمات موکب‌ها و کمک‌های مومنانه ارائه خواهیم کرد. ما همچنین با گزارشگران رادیو جوان در کربلای معلی گفت‌وگو خواهیم کرد تا حس و حال افرادی را که امسال در این پیاده‌روی بزرگ حضور ندارند به تصویر بکشیم.

این تهیه کننده رادیویی افزود: این برنامه فرصتی است برای مرور خاطرات و احساسات و امیدواریم که بتوانیم صدای جاماندگان اربعین را به گوش همه برسانیم و آن‌ها را در این سفر معنوی شریک کنیم.

تهیه‌کننده برنامه رادیویی «در مسیر عاشقی» درباره این ویژه‌برنامه عنوان کرد: هدف ما این است که صدای کسانی را که نتوانسته‌اند در پیاده‌روی اربعین حسینی شرکت کنند، به گوش همه برسانیم. ما می‌خواهیم با خاطرات و تجربیات عزیزانی که در سال‌های گذشته در این مراسم شرکت کرده‌اند، لحظاتی از شور و شوق اربعین را زنده کنیم و به آن‌ها یادآوری کنیم که همیشه می‌توانند در این راه معنوی شریک باشند.

حسنی در پایان اظهار کرد: در این برنامه، به موضوعاتی مانند خدمات موکب‌ها، کمک‌های مردمی و روحیه همدلی که در این ایام حاکم است، خواهیم پرداخت. همچنین با مهمانان ویژه‌ای گفت‌وگو خواهیم کرد تا از تجربیات خود در این سفر بزرگ بگویند. هدف ما ایجاد یک فضای صمیمی و معنوی است که همه بتوانند در آن احساس نزدیکی به این رویداد بزرگ داشته باشند.

ویژه برنامه زنده «در مسیر عاشقی» به تهیه کنندگی مجتبی حسنی و به اجرای حمید عبیری و فاطمه امجدیان با هماهنگی فرزاد محمدی راد کاری از گروه جامعه، فرهنگ و سلامت با مدیریت علیرضا مبینی، از ساعت ۹ الی ۱۲ روی موج fm ردیف ۸۸ مگاهرتز از شبکه رادیویی جوان پخش می شود.

کد خبر 6205356

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha