۳ شهریور ۱۴۰۳، ۲۰:۵۰

خدمات ستاد اربعین شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس

خدمات ستاد اربعین شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس

شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس نخستین ستاد اربعین در صنعت پتروشیمی، به ارائه خدمات متفاوتی به زائران حسینی است.

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، ستاد اربعین شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس، امسال در ایام پیاده‌روی اربعین با استقرار در کربلا و مرزهای مشترک ایران و عراق، خدماتی را به زائران اربعین ارائه داد.

مهدی عسگری؛ دبیر ستاد اربعین شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس گفت: این ستاد دارای ساختاری متشکل از پنج کمیته و یک دبیرخانه به انضمام ۳۸ نماینده و زیرگروه برای دبیران شرکت‌های زیرمجموعه در سراسر کشور است.

وی ادامه داد: امسال اقدامات منسجمی طی برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته انجام شد و توانستیم با وجود تعهداتی که از سوی شرکت ملی صنایع پتروشیمی و صنعت نفت، به عنوان مجموعه بالاسری، متعهد به انجام آن بودیم، مجموعه کارهای مناسبی را نیز برنامه‌ریزی کرده و در مسیر پیاده‌روی اربعین به انجام برسانیم.

دبیر ستاد اربعین شرکت پتروشیمی خلیج فارس افزود: این شرکت با استقرار مواکبی نیز در خدمت زائران بود. موکب پتروشیمی کارون در مرز شلمچه مستقر شد. موکبی در ایلام و مرز مهران به ارائه خدمات به زائران مشغول بود و پتروشیمی بندر امام خمینی (ره) نیز در خاک عراق موکب دارد.

وی با اشاره به اینکه تعدادی دستگاه یخ‌ساز تهیه و برای استفاده در مواکب ارسال شد، گفت: شرکت پتروشیمی خلیج فارس نیز در کربلا، با موکب زینب بنت المرتضی (ع) خدمات‌رسانی کرد.

خدمات ستاد اربعین شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس

دبیر ستاد اربعین شرکت پتروشیمی خلیج فارس تصریح کرد: از میان پرسنل پتروشیمی نیز در قالب زائران کربلا اعزام‌هایی داشتیم که دو اعزام آن از تهران؛ مرحله اول با چهار دستگاه و مرحله دوم با پنج دستگاه اتوبوس بود. ویژه پرسنل شرکت‌های مستقر در عسلویه هم اعزام‌هایی به صورت زمینی و هوایی را شاهد بودیم.

مهدی عسگری درباره دیگر فعالیت‌ها در ماه صفر افزود: در جریان برگزاری برنامه‌های ستاد اربعین پتروشیمی خلیج فارس، سه مراسم در تاریخ ۲۲، ۲۴ و ۲۶ مردادماه با نام «عقیلة النساء» برپا شد. برنامه نخست ۲۲ مرداد در تهران و با حضور ۳۰۰ نفر از خانواده کارکنان و بانوان همکار و برنامه دوم ۲۴ مرداد در عسلویه با حضور ۴۰۰ نفر، همچنین برنامه سوم ۲۶ مرداد در ماهشهر با حضور ۸۰۰ نفر برگزار شد.

دبیر ستاد اربعین شرکت صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس با قدردانی از حمایت‌های مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس در جریان اقدامات صورت گرفته در ایام اربعین حسینی گفت: از مدیران‌عامل زیرمجموعه‌های هولدینگ خلیج فارس که با حمایت‌هایشان در مسیر خدمات‌رسانی یاری کردند و نیز مهندس عوض‌دخت، دبیر ستاد اربعین شرکت ملی صنایع پتروشیمی وزارت نفت قدردانی می‌کنم.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 6205664

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha