۴ شهریور ۱۴۰۳، ۱۲:۴۷

از ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه؛

پیاده‌روی دلدادگان اربعین حسینی در بوشهر برگزار می شود

پیاده‌روی دلدادگان اربعین حسینی در بوشهر برگزار می شود

بوشهر- رییس شورای هیأت‌های مذهبی شهرستان بوشهرگفت: پیاده‌روی دلدادگان اربعین حسینی همراه با عزاداری، قرائت زیارت اربعین و موکب‌های پذیرایی و فرهنگی در بوشهر برگزار می‌شود.

سید ناصر فاطمی در گفت و گو با خبرنگار مهر با تسلیت فرارسیدن اربعین حسینی اظهار داشت: پیاده‌روی دلدادگان اربعین حسینی همراه با عزاداری، قرائت زیارت اربعین و موکب‌های پذیرایی و فرهنگی در طول مسیر امروز، یکشنبه ۴ شهریور ماه ۱۴۰۳ در بوشهر برگزار می‌شود.

رئیس شورای هیأت‌های مذهبی شهرستان بوشهر افزود: این مراسم از ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه آغاز خواهد شد و مسیر حرکت خیابان ساحلی از شرکت ملی نفتکش تا آستان مقدس امامزاده قاسم علیه السلام خواهد بود.

وی گفت: ضمن دعوت از مردم عزادار در پیاده‌روی دلدادگان اربعین حسینی برای حضور در این آئین معنوی، وسیله ایاب و ذهاب رأس ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه در تمام نقاط شهر بوشهر به صورت رایگان از ایستگاه‌های اتوبوس شهری آماده خدمات رسانی به زائران پیاده روی دلدادگان اربعین حسینی تا محل حرکت برگزاری مراسم هستند و در پایان برگزاری مراسم، تمام سرویس‌ها از امامزاده قاسم علیه السلام میدان پرستار جهت برگشت زائران عزیز مهیا می‌باشد

کد خبر 6206445

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha