۴ شهریور ۱۴۰۳، ۱۹:۰۱

کاراته قهرمانی رده‌های سنی آسیا؛

نایب قهرمانی کاراته کاهای ایران در رقابتهای قهرمانی آسیا

نایب قهرمانی کاراته کاهای ایران در رقابتهای قهرمانی آسیا

تیم ملی رده های پایه ایران با ۱۰ مدال طلا، ۴ نقره و ۹ برنز عنوان نایب قهرمانی آسیا را از آن خود کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کاراته، در پایان سه روز پیکار نوجوانان، جوانان و امیدهای دختران و پسران آسیا در دو بخش کاتا و کومیته تیم ژاپن با ۱۶ مدال طلا، یک نقره و ۸ برنز بر سکوی اول ایستاد. ایران با ۱۰ طلا، ۴ نقره و ۹ برنز نایب قهرمان شد و تیم قزاقستان هم با ۴ مدال طلا، ۶ نقره و ۴ برنز در مکان سوم قرار گرفت.

در جدول رده بندی مدالی این دوره از مسابقات بعد از سه تیم برتر، قزاقستان با ۴ طلا، ۶ نقره و ۴ برنز، اردن با ۳ طلا و یک نقره، عربستان با ۲ طلا، ۴ نقره و ۲ برنز، کویت با یک طلا، ۳ نقره و ۳ برنز، عراق و فلسطین هر کدام با یک طلا در مکان‌های چهارم تا نهم جای گرفتند.

کاروان اعزامی ایران در این دوره از مسابقات در مجموع سه رده سنی نوجوانان، جوانان و زیر ۲۱ سال موفق به کسب ۲۳ مدال شامل ۱۰ مدال طلا، ۴ نقره و ۹ نقره شد. حنانه صالحی، پارمیس علیپور، ساغر جندقی، امیر علی تیموری، مهلا صداقت، محمد عرفان عسگری پور، امیر علی برزویی، حسین علینژاد، فاطمه زهرا سعید آبادی و محمد حسین شیرصفت ۱۰ مدال طلا، یلدا نقی بیرانوند، الینا صفاجو، ابوالفضل همدم جو به همراه وهاب شاهمیر چهار مدال نقره، کاتای تیمی جوانان (آرمین جوانی، امیررضا مسلمان و سینا نوری)، علی توکلی، فاطمه بداغ، مهرنگار احمدی، ملیکا عزتی، غزل فتحی، مریم گرزین، محمد عبداللهی، ابوالفضل صادقی هم ۹ مدال برنز به دست آوردند.

کد خبر 6206859

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha