۶ شهریور ۱۴۰۳، ۸:۲۵

در گفت‌وگو با مهر مطرح شد؛

لذت انجام کار گروهی در المپیاد فیلمسازی/ تصور می‌کردم شکست بخورم

لذت انجام کار گروهی در المپیاد فیلمسازی/ تصور می‌کردم شکست بخورم

برگزیده المپیاد فیلمسازی نوجوانان با اشاره به تجربه کار گروهی برای تولید یک فیلم، عنوان کرد استادان و سینماگرانی که در المپیاد حضور داشتند اخلاق حرفه‌ای سینما را به هنرجویان آموختند.

امیرمحمد روشن‌دل برگزیده المپیاد فیلمسازی نوجوانان با اشاره به فیلم کوتاهی که ساخته و در المپیاد با آن شرکت کرده است، اظهار کرد: فیلم داستانی «خلوت» در مورد تنهایی و سختی های آن است. فیلم داستان مردی را روایت می‌کند که تنها زندگی می‌کند و یک ماهی دارد. یک روز تنگ ماهی می‌شکند و مرد ماهی را نجات می‌دهد اما همینطور که دارد صبحانه می‌خورد با لقمه خفه می‌شود و می‌میرد.

وی افزود: برای تولید این فیلم ابتدا فیلمنامه آن را نوشتم، سپس لوکیشن را انتخاب کردم و فیلمبرداری و تدوین را انجام دادم تا اینکه بالاخره موفق شدم در موعد مقرر اثر را ارسال کنم که برگزیده المپیاد هم شد.

روشن‌دل با اشاره به کسب تجربه‌های مختلف در المپیاد گفت: بزرگ‌ترین تجربه‌ای که در المپیاد کسب کردم لذت انجام کار گروهی بود. اینکه چند نفر در کنار هم یک فیلم بسازند کار سختی است اما در آن دوره من فرصت تجربه این موضوع را پیدا کردم.

وی بیان کرد: استادان و سینماگرانی که در المپیاد حضور داشتند اخلاق حرفه‌ای سینما را به ما آموختند. از طرف دیگر فیلم ساختن و آشنایی با هم‌سن و سال‌هایی که علاقه‌مند به سینما هستند، حس خوبی به ما می‌داد. در واقع حضورم در المپیاد برای من در اوج ناامیدی یک اتفاق منحصر به فرد و خوب بود.

برگزیده المپیاد فیلمسازی نوجوانان در پایان تصریح کرد: قبل از اینکه در المپیاد حضور پیدا کنم، تصور می‌کردم فیلمم شکست می‌خورد و در المپیاد موفق نمی‌شوم و برخی نظراتی که درباره فیلمم می شنیدم من را به این فکر برده بود اما برعکس آن اتفاق افتاد و المپیاد برای من مانند نوری در تاریکی شد.

کد خبر 6207246

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha