۵ شهریور ۱۴۰۳، ۱۱:۰۱

با ورود سازمان بازرسی صورت گرفت؛

گره‌گشایی از مشکل یک مجمع دامی و جلوگیری از بیکاری ۷۰۰ نفر

گره‌گشایی از مشکل یک مجمع دامی و جلوگیری از بیکاری ۷۰۰ نفر

با رفع مشکلات پیش روی یک مجتمع دامی از تعطیلی این واحد تولیدی با اشتغالزایی ۷۰۰ نفر به صورت مستقیم و غیرمستقیم جلوگیری شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، کاظم اکرمی بازرس کل استان فارس در این رابطه به شکایت مدیرعامل یک مجتمع دامی شهرستان فیروزآباد با حضور در بازرسی استان و طرح موضوعاتی از جمله توقف حفر کانال و لوله گذاری برای گازرسانی علیرغم پیشرفت حدود ۷٠ درصدی اشاره کرد و گفت: بازرسی استان فارس با همکاری دیگر دستگاه‌های متولی نسبت به طرح موضوع در ستاد اقتصاد مقاومتی اقدام کردند.

وی ادامه داد: پس از بررسی‌ها مشخص شد که شرکت گاز استان دو سال قبل نسبت به حفر کانال و لوله گذاری برای گازرسانی به مجتمع دامی شهرستان فیروزآباد فارس اقدام نموده؛ اما در حالی که کلیه اقلام مورد نیاز جهت شبکه گذاری اعم از لوله گاز و تجهیزات موردنیاز کار در مجموعه دامداری موجود بوده، ادامه کار متوقف شده است.

بازرس کل استان فارس بیان کرد: توقف لوله گذاری گاز موجبات تخریب آسفالت، اختلال در رفت و آمد، احتمال خطرات جانی و مالی برای عابرین را افزایش داده و حتی مانع فعالیت مناسب دامداران و خرید علوفه و حمل آن به انبار شده بود.

اکرمی با اشاره به مکاتبات انجام شده با شرکت گاز استان فارس تاکید کرد: در نهایت با ورود و پیگیری بازرسی استان و سایر دستگاه‌های ذیربط مشکل مربوط به این مجتمع دامی مرتفع شد.

کد خبر 6207267

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha