۵ شهریور ۱۴۰۳، ۱۱:۳۶

سرهنگ طرهانی؛

معمای سرقت مشاعات ساختمانی در باقرشهر حل شد

معمای سرقت مشاعات ساختمانی در باقرشهر حل شد

فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری ۲سارق سابقه دار مشاعات ساختمانی با کشف ۶ فقره سرقت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ محمدقاسم طرهانی بیان داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت از مشاعات ساختمانی رسیدگی به موضوع در دستور کار مأموران انتظامی شهرستان ری قرار گرفت.

وی افزود: مأموران کلانتری ۱۷۵ باقرشهر با انجام اقدامات تخصصی فنی و کاربردی هویت سارقان و مخفیگاه وی را در یکی از محلات باقرشهر شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی طی عملیاتی منسجم نسبت به دستگیری افراد اقدام و اموال مسروقه شامل تعدادی پمپ آب‌های صنعتی و… به ارزش حدودی یک میلیارد ریال از مخفیگاه سارقان کشف که در ابتدا منکر سرقت شدند و پس از انتقال به کلانتری و مواجهه با مدارک و مستندات ارائه شده توسط مأموران چاره‌ای جز بیان حقیقت نداشت و به ۶ فقره سرقت مشاعات ساختمانی اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری تصریح کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی اعزام که با قرار مناسب روانه زندان شدند و تحقیقات در جهت شناسایی دیگر جرایم که از سوی متهمان دستگیر شده متصور بوده در دست اقدام است.

سرهنگ طرهانی در پایان خاطر نشان کرد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک و یا اطلاع از فعالیت افراد مشکوک، موضوع را سریعاً به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع رسانی کنند.

کد خبر 6207279

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha