۵ شهریور ۱۴۰۳، ۱۶:۰۱

فرمانده انتظامی شهرستان داراب:

عامل شرارت و تیراندازی در داراب دستگیر شد

عامل شرارت و تیراندازی در داراب دستگیر شد

داراب- فرمانده انتظامی داراب از شناسایی و دستگیری عامل شرارت و تیراندازی در عملیات ماموران پلیس امنیت عمومی این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ علیرضا نوشاد در تشریح جزئیات این خبر بیان کرد: در پی اعلام به مرکز پلیس مبنی بر وقوع یک فقره درگیری منجر به تیراندازی در یکی از روستاهای اطراف این شهرستان و متواری شدن متهم، موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس امنیت عمومی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: با حضور مأموران پلیس در محل مشخص شد متهم با استفاده از سلاح گرم اقدام به تیراندازی به سمت فردی نموده و پس از مجروح شدن وی بر اثر اصابت گلوله از ناحیه سینه، از محل متواری شده است.

سرهنگ نوشاد تصریح کرد: در این راستا مأمورین با انجام اقدامات فنی و تحقیقات گسترده پلیسی مخفیگاه متهم را شناسایی و طی هماهنگی قضائی وی را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی داراب گفت: متهم به بزه ارتکابی به علت اختلافات قبلی اعتراف و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه پلیس در راستای ارتقا امنیت اجتماعی و احساس آرامش در بین شهروندان تمام توان خود را به کار می‌گیرد، از مردم درخواست کرد هرگونه موارد مشکوک را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 6207563

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha