۶ شهریور ۱۴۰۳، ۱۱:۲۹

سرپرست اداره دارالقرآن حرم مطهر رضوی در گفت‌وگو با مهر؛

محفل انس با قرآن همه روزه در رواق امام خمینی برپا می شود

محفل انس با قرآن همه روزه در رواق امام خمینی برپا می شود

محمد مقومی، سرپرست اداره دارالقرآن حرم مطهر رضوی برنامه های قرآنی حرم مطهر در دهه پایانی ماه صفر را تشریح کرد.

محمد مقومی، سرپرست اداره دارالقرآن حرم مطهر رضوی در خصوص برنامه‌های قرآنی حرم مطهر در گفت و گو با خبرنگار مهر گفت: محفل انس با قرآن کریم در جوار عترت با حضور و تلاوت اساتید و قاریان ممتاز و بین‌المللی همه روزه در ایام آخر صفر در رواق امام خمینی برپا می‌شود.

وی ادامه داد: این محفل انس با قرآن هر روز با حضور اساتیدی برجسته ای همچون استاد حمید رضا احمدی وفا، سید مرتضی سادات فاطمی، هاشم روغنی، محمدجواد پناهی، حامد علیزاده، حمید شاکرنژاد، سید جواد حسینی، و اجرای گروه‌های تواشیح و همخوانی از ساعت ۱۶:۳۰ الی ۱۸ برگزار می‌شود.همچنین این محفل به صورت زنده از شبکه قرآن رادیو زیارت و رادیو قرآن پخش خواهد شد.

مقومی اظهار داشت: محفل شرح عیون اخبارالرضا ع با حضور اساتید حوزه و دانشگاه از ساعت ۱۶:۳۰ الی ۱۷:۳۰ از دیگر برنامه‌های آستان مقدس در رواق دار الحجه است.

سرپرست اداره دارالقرآن حرم مطهر رضوی گفت: از دیگر برنامه‌های قرآنی دهه آخر ماه صفر موکب مهربانی توسط نوجوانان دختر است که به شرح و تفسیر احادیث نبوی و رضوی و نامه امام رضا (ع) به عبدالعظیم حسنی در رواق حضرت زهرا (س) است.

وی افزود: محفل قرآنی محبان الرضا (ع) ویژه کودکان و نوجوانانی قرآنی است که این برنامه در روزهای فرد در دارالتفسیر واقع در مقبره شیخ طبرسی برپا می‌شود.

مقومی گفت: محفل قرآنی عالم آل محمد ویژه خواهران با حضور قاریان و حافظان و گروه‌ها و سخنرانی قرآنی همه روزه ایام آخر صفر رواق حضرت زهرا س

کد خبر 6207750

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha