۶ شهریور ۱۴۰۳، ۷:۵۱

معاون استاندار بوشهر:

زیرساخت‌ها در استان بوشهر تقویت شد/ افتتاح و کلنگ‌زنی ۲۰۰۰ پروژه

زیرساخت‌ها در استان بوشهر تقویت شد/ افتتاح و کلنگ‌زنی ۲۰۰۰ پروژه

بوشهر- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر با اشاره به افتتاح و کلنگ‌زنی ۲ هزار و ۶۹ پروژه در هفته دولت گفت: اقدامات گسترده‌ای برای توسعه زیرساخت‌ها در استان بوشهر صورت گرفته است.

اکبر پورات در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در راستای توسعه امنیت در استان بوشهر اقدامات خوبی صورت گرفته و شاهد امنیت بسیار خوبی هستیم و با وحدت و همدلی مردم و مسئولان در استان مسیر پیشرفت به خوبی طی می‌شود.

وی با تقدیر از اصحاب رسانه در انعکاس خدمات دولت خاطرنشان کرد: در حوزه اقتصادی مطابق تدابیر رهبر معظم انقلاب اقدامات خوبی به منظور حمایت از بخش خصوصی انجام شده است که در این مدت ده‌ها واحد تولیدی راکد و نیمه راکد فعال شده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر از ارائه زمین و صدور مجوزها برای سرمایه‌گذاری در بخش‌های صنعتی، کشاورزی، گردشگری و خدماتی خبر داد و افزود: در بحث اشتغال اقدامات خوبی در کمیسیون رفع موانع تولید صورت گرفته و کمیته جذب ۵۰ درصد نیروی بومی در پارس جنوبی فعال شده و مطالبات کارگری در استان با جدیت دنبال شده است.

وی از برنامه‌ریزی برای جذب بیش از هشت هزار میلیارد تومان در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی صنایع استان خبر داد و افزود: در بحث حق آلایندگی تاکنون بیش از هزار میلیارد تومان به شهرداری‌ها داده شده است.

توسعه و تجهیز مدارس

پورات از توسعه و تجهیز مدارس استان بوشهر خبر داد و بیان کرد: افتتاح یا کلنگ‌زنی پانسیون‌ها و توسعه مراکز جامع سلامت در استان بوشهر از دیگر اقدامات است.

وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در حوزه آب استان تاکید کرد: نوسازی و بهسازی خطوط لوله، احداث آب شیرین‌کن‌ها و افزایش ظرفیت تولید آب در استان از اقدامات مهم در این زمینه است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر از تقویت و اصلاح شبکه‌های برق و توسعه برق خورشیدی در استان خبر داد و گفت: در حوزه ورزش نیز نسبت به توسعه زیرساخت‌ها اقدام شده است.

تشریح پروژه‌های هفته دولت

وی تاکید کرد: در استان بوشهر ۲ هزار و ۶۹ پروژه در هفته دولت افتتاح یا کلنگ‌زنی می‌شود که هزار و ۵۲۳ پروژه افتتاح و ۵۴۶ پروژه نیز آغاز می‌شود که در حوزه‌های مختلف شاهد اجرای پروژه‌های متعدد و متنوعی هستیم.

پورات خاطرنشان کرد: در شهرستان بوشهر ۱۵۷ پروژه افتتاح و ۷۷ پروژه کلنگ‌زنی، در تنگستان ۲۴۷ پروژه افتتاح و ۷۲ پروژه کلنگ‌زنی، در جم ۹۴ پروژه افتتاح و ۲۱ پروژه کلنگ‌زنی و در سطح استان ۲۶ پروژه افتتاح و ۶ پروژه کلنگ‌زنی می‌شود.

وی از افتتاح ۴۶۸ پروژه و آغاز ۱۲۳ پروژه در دشتستان خبر داد و بیان کرد: در دشتی ۱۴۹ پروژه افتتاح و ۴۲ پروژه کلنگ‌زنی و در شهرستان دیر ۸۵ پروژه افتتاح و ۸۲ پروژه کلنگ‌زنی می‌شود.

پورات بیان کرد: شهرستان عسلویه ۶۳ پروژه افتتاحی و ۵۱ پروژه آغازی دارد و در شهرستان کنگان ۱۰۴ پروژه افتتاح و ۳۸ پروژه کلنگ‌زنی می‌شود و در گناوه نیز ۸۳ پروژه افتتاح و ۱۷ پروژه کلنگ زنی خواهد شد.

کد خبر 6208042

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha