۶ شهریور ۱۴۰۳، ۱۵:۱۰

زیگموند؛ واردکننده کاغذ دیواری

زیگموند؛ واردکننده کاغذ دیواری

سال هاست که مجموعه زیگموند واردکننده کاغذدیواری، به عنوان یکی از شرکت های معتبر در این زمینه در صنعت دکوراسیون داخلی کشور ایفای نقش می کند.

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، سال هاست که مجموعه زیگموند واردکننده کاغذدیواری، به عنوان یکی از شرکت‌های معتبر در این زمینه در صنعت دکوراسیون داخلی کشور ایفای نقش می‌کند. این مجموعه با واردات از تولید کنندگان معتبر کشورهای پیشرو در صنعت دکوراسیون داخلی، مجموعه‌ای گسترده از طرح‌ها و الگوهای متنوع را در آلبوم‌های خود گردآوری کرده است.

همچنین مجموعه زیگموند با بهره گیری از تجربه و دانش تخصصی، همیشه به دنبال تامین نیازهای روز بازار و افزایش رضایتمندی مشتریان بوده است. هدف اصلی مجموعه کاغذ دیواری زیگموند ارائه محصولاتی با کیفیت بالا، متنوع و منطبق با سلیقه و فرهنگ‌های مختلف مشتریان در کل کشوراست.

و در نهایت مجموعه زیگموند توانسته است؛ با ترکیب زیبایی، کارایی و کیفیت، با کسب جایگاه ویژه ای در بازار دکوراسیون داخلی در کشور عزیزمان به انتخاب نخست بسیاری از طراحان داخلی و مصرف کنندگان نهایی تبدیل شود.

انواع کاغذ دیواری بر اساس طرح

کاغذ دیواری‌ها به گونه‌ای طراحی شده اند که بتوانند پاسخگوی نیازها و سلیقه‌های مختلف مشتریان باشند. این محصولات از نظر سبک، طرح، جنس و کاربرد بسیار متنوع هستند و به همین دلیل بر اساس طرح به چند دسته اصلی تقسیم می‌شوند:

کاغذ دیواری مدرن

این نوع کاغذ دیواری‌ها با طرح‌ها و الگوهای جدید و خلاقانه ای که دارند، برای فضاهای مدرن و معاصر بسیار مناسب هستند. کاغذ دیواری مدرن اغلب دارای خطوط ساده، اشکال هندسی و رنگ‌های برجسته و جذاب و ساختارشکنانه بوده که به فضا انرژی و حسی تازه می بخشد. این کاغذ دیواری‌ها برای فضاهایی همچون اتاق‌های نشیمن، دفاتر کار و اماکن تجاری که به ظاهری مدرن و شیک نیاز دارند، ایده آل هستند. کاغذ دیواری مدرن جزو متنوع‌ترین دسته بندی ها در کاغذ دیواری‌های موجود در مجموعه زیگموند می‌باشد. زیگموند جزو معدود مجموعه‌هایی است که تنوع بالایی از زیباترین مدل‌های کاغذ دیواری مدرن را ارائه می‌دهد.

همانطور که اشاره شد؛ کاغذ دیواری مدرن معمولاً برای اجرای فضاهای مدرن و مینیمال استفاده می‌شود. امروزه افراد زیادی به دنبال المان‌های مدرنیته هستند. درواقع کاغذ دیواری مدرن به عنوان محصولی قدرتمند، تاثیرگذاری خود را در معماری مدرن ثابت کرده است.

کاغذ دیواری کلاسیک

طرح‌های سنتی و الگوهای کلاسیک، برای افرادی که به دکوراسیون‌های قدیمی و با شکوه علاقه دارند، انتخابی عالی محسوب می‌شود.طرح‌های گلدار، طرح داماسک و نقش‌های تاریخی و رنگ‌های غنی از ویژگی‌های بارز کاغذ دیواری کلاسیک به شمارمیروند.

کاغذ دیواری کلاسیک در صنعت دکوراسیون داخلی همیشه نقش موثر دارد. کاغذ دیواری کلاسیک سبکی نزدیک به سبک سنتی غربی دارد که جلوه گر عصر معماری کلاسیک می‌باشد که این ویژگی در طرح‌های کلاسیک موجود در آلبوم‌های مجموعه زیگموند مشهود است. از آنجایی که مردم کشور ما در خانه‌هایی به دنیا آمده و بزرگ شده اند که عمدتاً سبک کلاسیک داشته است، به همین واسطه استفاده از کاغذ دیواری کلاسیک امروزه نیز خواهان بسیاری دارد. ما در زیگموند کاغذ دیواری کلاسیک را با آلبوم‌هایی از انواع کاغذ دیواری لوکس، کاغذ دیواری داماسک و کاغذ دیواری با طرح‌های محو طبقه بندی کرده ایم.

زیگموند؛ واردکننده کاغذ دیواری

کاغذ دیواری قابل شستشو

همانگونه که از نامش پیداست بارزترین ویژگی کاغذ دیواری قابل شستشو، امکان نظافت آن هاست. این دسته از کاغذ دیواری‌ها با استفاده از مواد مقاوم در برابر آب تولید شده و به شما این امکان را می‌دهد تا آنها را به راحتی تمیز کنید. این ویژگی به ویژه برای فضاهایی مانند آشپزخانه، اتاق کودکان و اماکن پرتردد که نیاز به تمیزی و نگهداری آسان دارند، بسیارکاربردی است. البته که برای نظافت کاغذ دیواری همیشه توصیه به استفاده از دستمال نرم و مرطوب آغشته به مقدار کمی از شوینده‌های غیر اسیدی می‌گردد.

کاغذ دیواری ساده

کاغذ دیواری ساده یکی از انواع کاغذ دیواری‌هایی است که به راحتی در هر دکوراسیونی می‌توان استفاده کرد. کاغذ دیواری‌های ساده یا بافت و طرح ساده ای دارند یا اصلاً طرحی و بافتی ندارند. به همین دلیل تنوع بسیار بالایی دارند و همچنین در رنگ‌های مختلفی هم تولید می‌شوند.

کاغذ دیواری ساده را می‌توان با کاغذ دیواری‌های طرح دار ترکیب و به صورت مکمل هم استفاده کرد. کاغذ دیواری ساده از کاربردی‌ترین کاغذ دیواری‌ها است.

البته این موضوع که کاغذ دیواری‌های ساده بخوبی با انواع دکوراسیون هماهنگ می‌شوند به این معنا نیست که در انتخاب آنها دقت لازم را نداشته باشیم. کاغذ دیواری ساده و شیک که در رنگ‌های خاص انتخاب شده باشد می‌تواند انتخاب ایده آلی برای بسیاری از افرادی باشد که به سبک ساده و مینیمال علاقه مند هستند.

بنابراین سادگی این نوع کاغذ دیواری تناقضی با زیبایی و جذابیت آن ندارد چراکه عنصر رنگ و بافت در آنها به تنهایی قادر به ارائه زیبایی‌های بصری آن هستند. همچنین کاغذ دیواری ساده می‌تواند به صورت مات، براق، اکلیلی یا فویل دار باشد.

کاغذ دیواری پتینه

پتینه ( patineh ) یک واژه غربی است که در زبان فارسی به معنای زنگار ترجمه شده است. زنگار در اصطلاحات مختلفی به کار می‌رود اما دقیق‌ترین اصطلاح آن عبارت است از لایه‌ای که بر روی شی دیگری به کار می‌رود و باعث طرح خاصی می‌گردد تا شی مورد نظر کهنه‌تر و قدیمی تر به نظر بیاید.

این مدل از کاغذ دیواری‌ها با تکنیک‌های خاصی طراحی و تولید می‌شوند. طرح‌های پتینه باعث می‌شود که دیوارها عمق و شخصیت بیشتری پیدا کنند. این کاغذ دیواری‌ها معمولاً برای فضاهایی که نیاز به ظاهری خاص و هنری دارند، مانند کافه‌ها، گالری و فضاهای هنری و حتی برای منازل مسکونی بسیار مناسب هستند.

کاغذ دیواری لوکس

این دسته از کاغذ دیواری‌ها برای ایجاد فضایی اشرافی و بسیار شیک طراحی شده اند. استفاده از مواد با کیفیت بالا، طرح‌های برجسته و گاهی حتی با روکش‌های طلا و نقره از ویژگی‌های بارز کاغذ دیواری‌های لوکس است. این محصولات به طور خاص برای هتل‌های پنج ستاره، سالن‌های پذیرایی مجلل و خانه‌هایی با دکوراسیون فوق العاده فاخر کاربرد دارند.

منظور از کاغذ دیواری لوکس، پوششی تزئینی برای سطوح دیوارها می‌باشد که موجب زیبایی بیش از پیش آنها شده و با استفاده از طرح‌هایی فاخر موجب ایجاد فضایی مجلل و با شکوه می شود.

کاغذ دیواری‌های لوکس در آلبوم‌های مجموعه زیگموند نه تنها گرد و غباراز چیدمان و دکوراسیون رایج و معمولی را زدوده، بلکه حال و هوایی سلطنتی و اشرافی برای محیط شما به ارمغان می‌آورد که در عین لوکس و شیک بودن از ساعت ها اقامت در محیط شما را خسته و کسل نخواهد کرد.

مزایای کاغذ دیواری‌های زیگموند

این روزها یکی از مهمترین عناصر دکوراسیون داخلی، کاغذ دیواری است. و افراد با سلیقه‌های مختلف و با توجه به چیدمان و طراحی محیط خود، از این محصول پرکاربرد استفاده می‌کنند.

قیمت کاغذ دیواری زیگمند در حال حاضر کاملاً مقرون به صرفه بوده و خوشبختانه تهیه آن منوط به قشری خاص نبوده و حتی اقشار کم درآمد جامعه نیز قادر به خرید این محصول می‌باشند.

شایان به ذکر است در تاریخ درج این مقاله قیمت خرید و نصب کاغذ دیواری از نقاشی و رنگ آمیزی ساختمان بسیار ارزان‌تر و با صرفه تر می‌باشد. همچنین سهولت نصب در کمترین زمان ممکن از دیگر مزایای این محصول پرکاربرد است.

سخن پایانی

یکی از مجموعه‌های بزرگ و حرفه ای واردکننده کاغذ دیواری زیگموند است که شما می‌توانید به راحتی و با قیمت خوب و با کیفیت مناسب طرح‌های کاغذ دیواری را از شعب زیگموند در سراسر ایران تهیه نمایید.

زیگموند؛ واردکننده کاغذ دیواری

سوالات متداول در مورد مجموعه کاغذ دیواری زیگموند

چه نوع کاغذ دیواری توسط مجموعه زیگموند ارائه می‌شود؟
زیگموند ارائه دهنده انواع کاغذ دیواری مدرن، کاغذ دیواری کلاسیک، کاغذ دیواری قابل شستشو، کاغذ دیواری پتینه و کاغذ دیواری لوکس و کاغذ دیواری ساده می‌باشد.

چرا از مجموعه زیگموند کاغذ دیواری انتخاب کنیم؟
کیفیت بالا، تنوع در انتخاب با بیش از ۱۰۰۰ طرح و رنگ، ارائه خدمات مشاوره‌ای و سهولت در دسترسی به عاملین فروش در سراسر کشور، همه و همه مواردی هستند که قطعاً در انجام خریدی با حس خوب به شما کمک خواهند کرد.

نحوه اندازه گیری کاغذ دیواری به چه صورت است؟
در ارتفاع استاندارد کف تا سقف که معمولاً در ایران بین ۲۶۰ سانتی متر تا ۲۸۰ سانتی متر می‌باشد؛ به ازای هر ۱.۵ متر افقی، یک رول کاغذ دیواری استفاده می‌گردد. به طور مثال اگر طول دیوار شما ۴.۵ متر باشد ۳ رول کاغذ دیواری استفاده خواهد گردید. البته طرح دار و یا ساده بودن کاغذ دیواری در محاسبه تعداد رول مورد نیاز دخیل می‌باشد.

چگونه به محصولات زیگموند دسترسی داشته باشیم؟
با تماس با واحد فروش مجموعه زیگموند می‌توانید از خدمات مشاوره و دریافت شماره تلفن و آدرس نزدیکترین عاملیت فروش در شهر خود بهره مند گردید. شبکه فروش ما به وسعت ایران آماده ارائه خدمت به شما عزیزان است.

راه‌های ارتباطی با مجموعه زیگموند چیست؟
تلفن: ۹۱۰۰۶۹۷۹-۰۲۱
واتساپ، تلگرام و روبیکا: ۱۸۸۸۷۹۰-۰۹۰۲
آیدی اینستاگرام: sigmundgroup
آدرس سایت: www.sigmund.ir

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 6208685

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha