۷ شهریور ۱۴۰۳، ۱۲:۴۱

در یکسال گذشته محقق شد؛

اشتغال ۲۴ هزار نفر در واحدهای صنعتی خراسان شمالی

اشتغال ۲۴ هزار نفر در واحدهای صنعتی خراسان شمالی

بجنورد_مدیر کل صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی گفت: هزار و ۵۳۸ مورد جواز صنعتی فعال از سال گذشته صادر شد، که موجب اشتغال ۲۴ هزار نفر در خراسان شمالی شد.

حسین حاجی‌بگلو در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به صدور هزار و ۵۳۸ مورد جواز صنعتی فعال از سال گذشته و اشتغال ۲۴ هزار نفر در خراسان شمالی تصریح کرد: این صدور مجوزها با سرمایه گذاری ۴۳ هزار میلیارد تومانی انجام شده است.

وی از صدور ۷۴۳ جواز تأسیس صنعتی از هفته دولت سال گذشته و رشد ۴۰ درصدی صدور جوازهای تأسیس صنعتی در یکسال اخیر در خراسان شمالی گفت و افزود: معرفی و دریافت ۳۲ میلیارد تومان تسهیلات از محل نهضت احیا برای ۲۴ طرح و واحد صنعتی، معرفی و دریافت تسهیلات بند الف تبصره ۱۸ به مبلغ ۳۰۰ میلیارد تومان در قالب سرمایه در گردش و ثابت و معرفی ۱۵۰ طرح و واحد صنعتی، جذب سرمایه گذاری خارجی به مبلغ ۱۷ میلیون یورو و صدور دو جواز صنعتی در گرمه و اسفراین، افتتاح ۲۲ واحد صنعتی با سرمایه گذاری ۶۰۰ میلیارد تومان و اشتغالزایی برای ۳۰۰ نفر از مهم‌ترین اقداماتی است که از هفته دولت سال گذشته تاکنون اجرا شده است.

مدیر کل صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی اظهار کرد: از هفته دولت سال گذشته تاکنون ۶۳ پروانه بهره برداری صنعتی با اشتغالزایی ۷۲۹ نفر و سرمایه گذاری ۱۵,۶۱۹,۸۱۱ میلیون ریال صادر شده است.

حاجی بگلو خاطر نشان کرد :۵ پروانه بهره برداری معدنی با اشتغالزایی ۳۵ نفر و به میزان سرمایه گذاری ۱۳۲,۸۸۳ میلیون ریال و ۱۴ پروانه اکتشاف و ۲ گواهی کشف تاکنون در خراسان شمالی صادر شده است.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی گفت: هم چنین عملیات احداث فاز ۲ کارخانه شیرآلات صنعتی شرکت پنگان پولادین باختر در شهرک صنعتی شماره ۳ بجنورد سیساب روز گذشته آغاز شد.

حاجی بگلو عنوان کرد: این شرکت با سرمایه گذاری ۴۵,۹۹۶,۸۷۵ میلیون ریال و اشتغال‌زایی برای ۳۲ نفر و با تولید شیرآلات صنعتی توپی با مکانیزم خودکار با فرمان پذیری پنوماتیک، شیرآلات صنعتی توپی با مکانیزم دستی و شیرآلات صنعتی پروانه‌ای با مکانیزم دستی فعالیت می‌کند.

کد خبر 6209327

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha